jún
1

mesemesemeskete

| Szerző: Sziszo | 9:49 pm
Szabit vettem ki pár napra a hét vége előtt. Igazság szerint a Pannonia feszt miatt, amiből nem lett (számomra) semmi... De ha Mohamed nem megy a hegyhez, majd a hegy megy Mohamedhez. Attól függetlenül, hogy nem mentem fesztiválozni mégis kicsit úgy éreztem mintha ott lettem volna.

Szerdán lementem meccset nézni a skacokkal. Sör, ropi, kivetítő, nyakkitörés, Leviék, kávéház. Majd 'Éljen Barca' és indulás az Estbe. Búzasör, nagyon éhesség, szétfagyás, és hazavonulás.

Csütörtök. Msn. Tomi: "kávé picit?" - na jóóó, meglássuk mi lesz. Csapatgyűlés. Kávé, terasz, söci, fázás, feles...(de csak egy!-az elején...) Kávéház 10kor off, go Benzinkút, mert éhség mindig van. Hotdog, Levi ötlet: Sangria egy üveg, majd még egy... Indulás, eső. Dió várás a buszvégen, majd elhajtanak onnan így a Penny Parkolóban. Kreatívkodás a Henstestáblán (PSZT!-nem mi vóóótunk:) ) Dió pilota megérkezik, beszállás (egyel többen levés, Morris esőben bicózás) érkezés:Est. Áki: "Legyen feles, mindenkinek...nem kicsi...nagy!" Nevetgélés, majd a legendás Tarpai pálinka. Tomika WC böff...Morris utána, csak elszállt az ihlete. Hazaindulás...Est elött break by Morris, bicó by Tömi. Dió: "Tomi Te ne bicózz, hát nem látsz" Tomika: "Míííí???" mire a hosszú í-ket kimondta már a földön feküdt 3méteres csúszás után. Vissza benzinkút, még egy Sangria. Tán 2körül indultunk hazaindulás.

Péntek: Terv szomódi napok. Majdnem Pannonia :D Árpival tali inco, majd Tömi, majd Karcsi-kint szakadó eső-majd Kanál, Gina stbstb... Eső eláll, busz 20.35. Összegyűlt Tata apraja nagyja, busz nem kell, fuvarosoknak ezúton is Thx! Megérkezés.. Megdöbbenés...Sziszoka szabin van, mert elutazott családjával hosszú hétvégére. Anikó bevallja füllentett (piruló fej)... Főnöksége pedig a szomódi napokon mulat. Sebaj, majd elmennek. Tipegés egy nagy autó mögött jobbra-balra, majdnem bepisilés. Aztán szabad a pálya figyelt autóval elhajtanak. Mehet a mulatság. Morris 5litykós bora, műanyag pohár, focipálya, hideg, de egyre melegebb :D, bokorban pisilés, koncertekre megőrülés. Morris Csuvakkázás (legközelebb már sziget nagyszínpad) majd Tata kávéház, tánci, asztalon terítőstől, székkel, széken, "Marcika, légyszives szállj le az asztalról" Ákossal pacsijáték - Buli vége kiesés a kávéból fűben fetrengés, kicsi a rakás. Zsoli: "Mééér' mindig nekem kell alul lennem?"

Szombat: Terv Est Z-Zaj mulatság. Gyülekező Szörf. Tomika focizott, lábfájós, fuvarban összeszedem Karcsimenyasszonyt, Tomit, Rékát, Zsolit. Hazaviszem a kocsit, kivisz anya.Összeszedve Morrist, Árpit meg is érkeztem a Szörfbe. Gyűltünk tovább összefele. Megint kicsinek bizonyult egy óriásasztal. Karcsipapa és kedves family csatlakozása, és indulás Est. Szösző úgy gondolta kell még töltet a társaságba. Éjjel-nappali, borpótlás, fényképezéshad, városszétszedés, pisilés bárhol, megérkezés az addig igencsak tompa buliba. Iszi, és csapjunk a lovak közé. Tánc..., bárhol..., bármivel... Igazándiból ez ennyi, mert nem tudom leírni:D Képeket elkérték a Z-Zajosok. Csak tájékoztatok róla mindenkit, nehogy baj legyen belőle, bár polgármesterek és politikusok már tuti nem leszünk :D (Amúgy júni. 20: Z-Zaj a Szörfnél) Szóval szombat ez vóóót.

Vasárnap már fáradt voltam. 4. nap után nehezen keltem fel. Felmerült az ötlet, hogy Pletyca este. Válaszok: "áhh..nincs az az isten". Hát jó, ha nem nem. Majd azt vettem észre este 8kor hogy gyors léptekkel haladok a pavilon felé, ahol várt már rám Péter, majd jött Morris, meg Tomi és Zsófi, aztán Ákos Gerti, meg Árpi, szóval értitek...Házi bor, házi pálinka, eső. Döbbenet, nevetés, és majdnem sírás a mai "fiatalokon" - beszél az öreg...! De nem azért, tényleg hihetetlen volt. Petárda, buszról hömpölygő tömeg, üvegtörések, 5fokban lányok miniszoknyában, jobbra-balra billegve. Rendőrség megjelenés futó tömeg "ne fordulj meg!" kiabálások, bokorban enyelgő lányok-fiúk. Áhh...Félelmetes volt. Szösző és csapata is megjelent. 120%on pörgött. Ott volt velünk 5percet, de szakadtam a nevetéstől. És köszi a sálam! Na, bátorkodtam Zsófival és Péterrel bemenni a híres helyre. Majdnem meghaltam. Tömeg, meleg, hányások itt-ott, lépni nem lehetett. De nem ám bent! kint a teraszon a szökőkútnál sehol! Menekülés vissza a többiekhez. Akik hoztak még borocskát, de fáradtságtól és a hajnal 3órától nem csúszott már le az a maradék 3üveg, így (ilyet se nagyon szoktunk) haza lett víve. Eláll az ;)

És itt ülök ma. 5nap pörgés után már jó volt kicsit itthon lenni. Főztem anyával, macskáimat istápoltam, aludtam de rengeteget. Fáradt vagyok, holnap munka. Iszonyatosan nincs kedvem menni. De ha rágondolok az elmúlt 5napra kiráz a hideg. Jó volt nagyon! (és valamilyen szinten még le is írtam!-ez is ritkán van)

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr491157744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása