okt
5

egy kis meló:

| Szerző: Sziszo | 11:26 pm
Kedves Kollégák, kedves Süncsoport!

Ma elmentem Tardosra az Árva Gabival meg a Jakyval és a Dudival lebeszélni egy fellépésüket. Az eksön november 7-én lenne (szombat) Tadoson a Focipálya melletti szórakozó helyen, melynek neve Sasfészek. Olcsó italárakkal, és kellemes kis környezettel. A móka pedig úgy nézne ki, hogy 8tól kezdenének a Jakyék, és zenélgetnének 10ig, hogy csináljanak egy kis hangulatot, majd 10től rázendítene a Relics, és játszanának egy jó két-kétésfél órát. Mondjuk fél 1ig. Utána pedig a megszokott "KVs" buli csak más helyen, újra a Dudiék. A helyzet pedig az, hogy megtiszteltesének vettem, hogy nagyon-nagyon szeretnék, ha megjelenne kint a kis csapatunk, amolyan hangulatcsinálónak. Mondjuk úgy mi lennénk a díszlet, hogy megmutassuk hogy is kell mulatni. Amíg Gabi megnézte a zenekari dolgokat, Jaky, Dudi a DJ pultot, addig én felmértem a ház statikai helyzetét, hogy elbír-e minket. Vagy az alkohol szintet :D Ja, a buli az első buszig kitarthat. Itt nincs feljelentgetés. Ha minden igaz az 4.40-t jelent. Szóval ez egy amolyan előzetes volt, addig még úgyis milliószor meg tudjuk ezt beszélni, csak jeleztem, hogy számítanak ránk, és ez nagyon jól esett. :) meg most az eszemben van. Hamarosan már gázsit is fogok kérni, ez ügyben még majd megegyezünk :D Na, ennyi.

Szép hetet mindenkinek: a Süncsoport szóvivő (by. Gabó :D )

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr1001430494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsöfi 2009.10.08. 09:54:28

szerintem senki sem megy. Azon a hétvégén könyvklub lesz.

Gina. 2009.10.10. 13:11:26

Igen, és nekem még a barackot is be kell főznöm, meg megkopasztani a csirkéket.

ShiningG · http://agicalondon.blog.hu/ 2009.10.17. 01:10:59

A vegen meg PR tanacsado lesz beloled. Nem is rossz. =]
süti beállítások módosítása