okt
4

A Ginu meg olyan édes volt tegnap ahogy elsírta magát, hogy azt hittem megzabálom :) Jók ezek az apró pillanatok. Aztán meg a szokásosak. Tomi Horatiusa, Árpi boxerban rohangálása, Kanál padon állva kiskece éneke, Morris gyors lemaradás behozatala (fél órán belül 9 feles, majd nemsokra rá csicsikálás Árpinál) még jó, hogy a pultos a barátnőnk. Szegény Wiki :( Aztán meg mindenki a Pikantóban. Rado akkora kaszanova volt, csak úgy tapadtak rá a csajok :) Plááász, hogy Ginát is láthattam bent, az hatalmas dolog volt. Ahogy láttam azért nem lesz a törzshelye. Jól láttam? :)

Jah, és Cser, nálam a pulcsid. Meg ha már itt tartunk, kinek milyét birtoklom: van nálam egy Árpi póló, egy Tomi póló,egy Jaky pulóver meg egy Tomi pulóver. Ja, nem Tomipulcsit már viszajutattam. Plusz a csajok fél ruhatárja, mondjuk az lényegtelen:) Szóval ha hiányolnátok őket szóljatok mikor vihetem el, mikor haza is tudjátok vinni :D

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr791427029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m0rrI$ 2009.10.04. 18:45:27

jelntem nem árpinál csicsikáltam...sikerült egy taxival hazajutnom.

Gina. 2009.10.04. 20:22:29

Ne eeeeezért nem iszom rövidet:) Egyébként: aaaaaaaannyira köszönöm:) Kiraktam mindent a falra, polcra:) Oda többet nem megyek, és nálam meg a Karesz pulcsija van. :)

Robika. 2009.10.04. 22:20:14

a Jambo feszten elhagytam a polom, nincs meg?????

Sziszo 2009.10.04. 23:43:48

azzal sajnos nem találkoztam :( de még előkerülhet valakitől :D
süti beállítások módosítása