aug
22

Pletyó

| Szerző: Sziszo | 7:49 pm
Csütörtök révén, és a hétköznapi hétvége után sok közöm nem volt az élethez. Letettem 5órakkor a lantot, és hazasiettem, gondoltam veszek egy jó forró fürdőt, és punnyadok otthon, mert meg sem tudom mondani mikor volt utoljára ilyen... Tudtam Zsófiék pesten maradnak, mert Wiki felvételizett, akinek egész nap szorítottam és reggel még egy hatalmsa csókot is tudtam adni, mert 8ra jött pár cuccáért hozzám. De tervem ismét dugába dőlt, ugyanis Árpiék keresztbe húzták a számításomat, és kitalálták, hogy este kötelező a megjelenés a Pletykafészek (fonetikusan) nevezetű szorakoztató központban. Hát, ha kötelező, akkor kötelező! Megbeszéltük, hogy 9kor találka az éjjel-nappalinál. Oda is értem, mert drága mamikám elvitt. Pontos voltam, ami nálam ritka! Vártam...sehol senki...negyed 10 sehol senki, sétálgattam fel-alá, sehol senki. Fél10fele vissza sétáltam, Morris is már várakozó állásponton volt, így ketten vártunk. Ezek a drágák, meg is érkeztek háromnegyed10re (Jumbó, Edit, Ágika, Árpi) örültünk nekik nagyon...Bevásároltunk (bár én a csütörtökre való tekintettel csak óvatosan) majd megtámadtuk a zenepavilont. Csatlakozott még Vadász Nórika, és Csucsu is, meg idönként csapódtak még oda mások is. Elkezdtek/tünk italozni, ami onnan észrevehető, hogy a boros üvegek üresedése, és a hangerő mértéke ellentettjei egymásnak. Olyan éjfél körül meg is lett az eredménye, jött pár polgárőr bácsi, meg néhány katona, akik igazoltatták a csapatot. Aranyosak voltak, én elbeszélgettem velük, csak Árpi mindig leugatott:) Majd megtudtuk tőlük, hogy kis városunkban nem tilos a közterületen italozni, viszont nagyon szépen megkértek minket, hogy : KUSS LEGYEN! Na, igy gondoltuk csend ugysem lesz, gyors megittuk a maradék italt, és inkább betértünk "kedvenc udvarom" kedvelt helyére a Pletyca-ba. Árpi itt is beégetett a jegyszedők elött, hogy még nem vagyok 18, de nekem hittek (bibibíííí) aztán bent volt nagyon rengeteg sok ismerős. Kiemelném itt többek között "kis" unokaöcsémet, aki már nem igazán tudta volna megmondani a saját nevét sem szerintem, de édes volt, mert legalább engem megismert még :) Beszélgettem sok emberrel, furcsa volt, hogy körülöttem mindenki részeg, én meg még tudom mennyi az idő! El is lettem volna, ittam is volna rendesen, de a kötelesség, az a kötelesség... Reggel kelni kellett. Így is tovább maradtam mint szerettem volna, mert 2ig volt a terv, de fél3lett belőle, mikor is hívtam egy taxit. Hazajöttem, aludtam valamicskét. Reggel semmi bajom nem volt, rendesen keltem, kinyitottam a boltot, út közben beszéltem Zsófojával hogy valamit kéne okoznunk este... Tudtam, hogy fáradt leszek, de nem baj. Telt-múlt az idő melóban, fél4kor viszont valakik ráültek a szememre, és azt hittem menten elalszom. Megmostam az arcom, ugráltam egy sort mint egy idióta, átrohantam a boltba kávéért, de nem sokkal lett jobb... Majd haza jöttem, és már megint nem pihenek, hanem a Zsófit várom, mert valahova mindig menni kell, nehogy pihenjen egy napot is az ember lánya :) Huhh..de jó szar bejegyzés lett ez. Ennyi tellik tőlem most, kezd az energia tartalékom 0-ra esni...

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr22628282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása