ápr
1
Gyors, és eseménydús délutánon vagyok túl. A helyzet a következő: ugyebár bezárt a bolt ahol dolgoztam és bekerültem a szauna építésbe, ami nem úgy szuperált az utobbi időben ahogy azt tervezték, és éreztem Én is meg a körülöttem lévő emberek, hogy úgymond eléggé feleslegessé váltam. Munka után kellett volna néznem, éreztem én, de a magánéletemmel teljesen lekötöttem magam. Erre történt ma a "csoda". Klári főnököm berobogott a munkahelyemre, és nem cicózva közölte velem: Találtam neked munkahelyet. Mintha természetes lett volna már hetek óta, hogy mennem kell. De tényleg mennem kellet, ezt tudták ök is meg Én is, csak nem beszéltünk róla. Én meg sem lepődve mondom neki: Nah, dejó! Ezen Ő sem lepödött meg, és fura volt. Mondta hogy van egy kis butik ahol divatárut árulnak, és kell nekik egy új eladó, menjünk gyorsan beszéljük meg velük. Mint ami teljesen természetes, fogtam minden holmim, és átvágtáztunk "kedvenc" udvaromon, kocsiba pattantunk és megérkeztünk az Új főnökömékhez. Egy férfi volt és egy hölgy, akik kedvesen beinvitáltak, és elkezdtünk beszélgetni. Szinpatikusak voltak, és azt hiszem Én is nekik. Klári csupa szépet és jót kezdett rólam mesélni, ami nagyon jól esett, és mire észbe kaptam már azt beszéltük, hogy holnap kezdek is. Mint ami teljesen természetes. Megmutatták a boltot (egy Outlet), elmondták az anyagiakat, ami nagyon is jól hangzik, sőt! Majd megbeszéltük, hogy holnap munka elött találkozunk a könyvelésen,. mert már reggel be is jelentenek. Haza vitt Klári, és közben beszélgettünk. Mondta hogy Ő már egy ideje keresgette nekem az állásokat, mert semmi képpen nem akart úgy elengedni, hogy szélnek ereszt, és amig nem talált volna nekem valamit, addig maradtam volna náluk. Nagyon jól esett, és azt gondolom nem sokan mondhtaják ezt el magukról, hogy ilyen főnökuk van(volt). Szóval egy órán belül megfordult velem a világ, és lett egy teljesen új állásom. Az "udvarból" pedig úgy kiporoltam hogy esélyem sem volt elköszönni senkitől. Ennek így kellett lennie! Este mikor már tudtam hogy a többiek bezártak bementem és össze szedtem a maradék cuccomat, majd siettem is ki, és ahogy kiléptem a kapun, óriási megkönnyebülést éreztem. Szóval holnap kezdek is az új helyemen. Ha valaki ezt mondta volna nekem reggel, hogy estére ez lesz, tuti hogy orcán nevettem volna. Most sem tudom felfogni. Az egészben csak egyetlen dolog nem tetszik...ott nincs internet :(

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr18407114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsófi 2008.04.01. 21:16:43

Jajj neeeeeeeeeeeeeee télleg??:(:(:(Most mi lesz?

Én! 2008.04.01. 21:31:08

Nekem mondod? Pff.... :( :( :(
Kivel fogom elütni az időt????
süti beállítások módosítása