dec
8
Ma végre csináltam olyat amit eddig még sosem...VEZETTEM =) Felemelő érzés az mikor egy autó azt csinálja amit Te akarsz, jó néha előfordult hogy kicsit másfele ment, de azért ugy érzem ügyes voltam :) Aztán rohantam be melóba, mert 11kor nyitottunk volna (áruátvétel miatt-ami egyébként csak a vezetés miatt volt) Persze 1000en voltak, mert itt a karácsonyi időszak és vásároltak volna, ugyhogy szinte egy pohár vizet nem tudtam meginni...És még enni sem ettem!Aztán jöttem haza, és most gyors megetettem a két macskuszt mert már nagyon éhesek voltak!Estét illetően még nem tudom mi lesz... Elméletileg lesz a KV-ban party, de lehet én most kihagyom, mert holnap (vasárnap) is mennem kell dolgozni :( Na..majd meglátjuk...!

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr56256865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása