ápr
28
Másfél éve fáradtan, és tele gonddal szedtem a lábaimat munka után a rutin órámra. Ahhoz az emberhez, akit mindig csodáltam. Kiskorom óta ismertem, Édesapám munkája volt, hogy Ő is oktató lett. Sose tudtuk kibe van nagyobb drukk, hogy minden elsőre sikerüljön: Nekem, hogy megmutassam Apukám miatt, hogy bennem is Szilágyi vér folyik, vagy Neki, hogy az egykori "mestere" lányát oktatja. Beszálltam az autóba, nem volt jó kedvem.

-"Na, mi a baj KisSzilágyi?"

-"Semmi csak..."

-"Addig innen el nem megyünk míg el nem mondod a bánatod!"

Ha kellett másfél órát ültünk a parkolóba, és csak beszéltem..., ő hallgatott... A legjobb hallgatóság volt ezen a földön. A végén mindig csak annyit mondott:

"Addig nő egy nő, míg van rajta mit fogni, na indíts aztán menjünk..."

2hete tudtam meg hogy beteg. Nagyon megviselt. Tudtam, hogy nagy a baj. Mégis ha találkoztam vele, nem mutatta jelét a bajnak. Vicces volt mint mindig, és csak a szokásos bolondos kérdéseit tette fel. Mindössze 2 hét. Reméltem hogy azért még pár hónapig látom minden reggel a bicikliével a garázshoz sietni, és hallani még ahogy rám köszön: Na, mi a helyzet KisSzilágyi?

Van egy közös titkunk is. Senki nem tudja, csak ő meg én. Vicces sztori, és örökké hálás leszek Neki érte. Ő már nem mondja el senkinek...:(

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr61091765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása