jan
2

B.U.É.K. 2009!

| Szerző: Sziszo | 1:26 pm
Egy kicsit talán túlpörögtem 2008 decemberében. Időnként még számomra is meglepő dolgokat műveltem, és cselekedtem. De így volt jó :) Gyakorlatilag az egész tavalyi évemet ezzel lehetne jellemezni. Érdekes és eseménydús volt, és persze nagyon gyorsan elrepült. Sikerült talán minden eltervezett dolgomat teljesíteni. Talán... :) Sokat nem tudtam írni decemberben, mert az egész hónapom abból állt, hogy egy nap buli volt, egy nap regenerálódás majd újabb buli. Így ment ez 4hétig hétfőtől-vasárnapig. Néhány buliról készültek fotók nagy örömötökre. (http://picasaweb.google.com/sziszo29) Szóval köszönöm mindenkinek a 2008at, aki valamit is hozzá tett az emlékekhez, és köszi a szilvesztert, ami szerintem idén is fenomenálisra sikerült. Igaz Wikivel átértékeljük, hogy szervezzünk-e jövőre is :) De örülök, hogy ismét azokkal tölthettem akik fontosak a számomra, remélem Ti is így vagytok ezzel és jól éreztétek magatokat. Szóval ismét együtt indultunk neki egy új évnek, és remélem, hogy nagy részét ismét Veletek élhetem át. Szóval előttünk még egy tavasz, egy nyár, egy ősz meg egy tél, hát kezdjünk bele :):):)

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr85853182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása