dec
1

Bubuli '08

| Szerző: Sziszo | 6:04 pm
Mese: Sok mindent a péntekről nem tudok mesélni. Munka után mentem tovább dolgozni. Árpikával VK véradó esten tevékenykedtünk. Ez abból állt, hogy Árpi besörözött, Rado is ott volt, mivel ö 25ös véradó. Majd jött Morris segíteni nekünk pakolni mikor vége lett a mulatságnak. Majd a 3colossal elmentem Árpiékhoz, ahol tovább folytatódott részükről az italozás. Zsófi csatlakozott hozzánk egy idő után. De ez az este nem nekünk játszott. Átnéztünk olyan 11körül az Incognitóba, ahol rajtunk kívül mindenki részeg volt. Rájöttünk így nem vagyunk jó arcok. Szóval inkább haza is vonultunk. Viszont szombaton mindent bepótoltunk. Olyan szinten, hogy a vasárnapom halál félelemmel telt, hogy nem élem meg a hétfőt. Szóval 3tól a minden évben november végén megrendeződő Bubulin jelentünk meg. Kis késéssel Zsófival. Olyan fél6körül sikerült betoppannunk. Gyorsan próbáltuk behozni a fiúkat ital térén. Ebben a Zsófiéknál szüretelt "saját borunk" sokat segített, nagyon jó kis üccsi lett belőle. Még a vérem is benne van :) Jó volt kicsit azokkal lenni, akikkel mostanában már valamiért nem találkozom annyit, pedig régen szinte róluk szólt az életem. Legnagyobb örömöm, hogy itt volt Mező is a Móvár pajtásom, akit talán pont egy éve ezen a bulin láttam utoljára... Szóval, jó darabig elvoltunk Cöviéknél, Zsófi még virágot is ültetett :):) , majd megindultunk a Light-Centerbe, ahol nyitó buláj volt. Gondoltuk meglessük. Előtte beugrottunk a Kvba is, hisz a helyet nem csalhatjuk meg:) Itt persze ki ha nem én?! pátyolgatásba vettem egy cicát :) Csak elértünk a Light-ig. Sokan voltak vele így. Lehetett érezni az ott lévő embereken hogy nagyon tapogatják a helyet, hiszen mindenféle stílusú és korú emberkét lehetett megfigyelni a felhozatalban. Elöszőr nem fűztem sok reményt ahhoz, hogy buli is lesz a helyen, de ahogy italoztak a tagok, és gyűlt a tömeg, csak táncra perdült a nép, és szerintem egész jó kis buli lett:) Igaz 2meggy 1290. Nem mondom, hogy olcsó hely, de akkor már mindegy volt. :) Szóval szerintem nem rossz hely, de nem ez lesz a favoritom. Viszont most szombaton fellép a Relics, szóval necces, hogy benézünk ismét. Na, vissza térve vasárnapra. Az kimaradt az életemből. Átaludtam, és kezelhetetlen voltam. Ez van. Azon is csodálkozom, hogy most még élek. :) Képek a helyükön! Nincs sok erőm írni. Itt a KV decemberi programja, nézzétek, és gyertek:

Előzetes :

dec.06 (szombat) RETRO Party

dec.22 (hétfö) AVION

dec.29 (hétfő ) ELŐ SZILVESZTER

Aztán itt van mindjárt a SZILVESZTER! is a tujátok hol..., plusz Pletyca American Dream party és még sok más jó kis móka! Készüljetek! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr1798281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsö 2008.12.01. 18:38:28

1200,-Ft volt csak, te serkeltető:) Má' azt sem tudod, melyik rendezvényen vagy:)

Anikó 2008.12.01. 18:45:22

Akkor jól lehúzott a köcsög kúrva :) pezsgő is volt 1900ért. "Olcsó" hely az a lényeg pff....
süti beállítások módosítása