júl
31
Imádok aludni, álmodni. Ezen a héten rengeteget aludtam. Délutánonként is. Álmodtam sok baromságot, meg tök jó dolgokat is. Szinte az összes álmomra emlékszem. De olyat mint a legutóbbi éjjel... félelmetes volt. Nem akarom leírni, ha rágondolok most is gombóc lesz a torkomban. Zokogva ugrottam fel, éjjel fél3om volt. Féltem vissza aludni, nehogy folytatódjon. El kéne mesélnem valakinek, (ugye azt szokták mondani, ha elmeséled nem történik meg) de nem akarok senkit megijeszteni. Nem tudom mikor volt utoljára ilyen. Azóta is előttem vannak a képek. Félek. Egy valakinek, de csak egy valakinek muszáj lesz elmesélnem, csak a babona miatt is. Minden esetre nem akarok rém lenni, biztos csak az én hülyeségem, de a kedvemért, nagyon-nagyon-nagyon vigyázzunk most egymásra! (tisztára megkattantam szerintem:S nyugodtan mondjátok, hogy bolond vagyok :S )

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr61279405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása