nov
17

NincsCímötletem....

| Szerző: Sziszo | 12:29 pm
Illenék bloggerkednem picit, bár az agyam egyenlő egy nagy nullával, mégis megpróbálkoznék feljegyezni némi infót:

Pénteken hipihepibörzdéj party volt ráadásul dupla: Morris, és Wiki öregedtek. Plusz hozzá csaptuk Réka, Morris nénapját is. Incóban indult az este, a meggyek birodalmában. Sikerült egy jó kis csapatnak összezörrenni, és csak tűntek el a meggyek. Oly szinten, hogy az Incognitóba felittuk a teljes készletet, innentől már csak málna volt. Ezen felbőszülve átpártoltunk a KVba, ahol ezen a héten buli nem volt, de nekünk ismét sikerült csinálni, villany lekapcs. Cseppet ríszegen ugrabugráltunk, Zsófi szenzációs volt szerintem ezen az estén, hisz oly' mértékben veszítette el az agyát, és adta át magát az alkoholnak, amennyire ritkán látni. A társaság nagy része megtapasztalta, hogy az az "Egy meggy, ami lemegy" az ki is tud jönni :) Aztán fél3körül megindult a csapat a Pletycába, én már jobbnak láttam kis hazám fele venni az irányt, és útjára bocsájtottuk a maradék pár embert, én pedig Tomival és Rékával hazaindultam.

Szombat révén sok fogalmam nem volt az életről. Azt hittem majd átalszom magam vasárnapig. De Zsófika keresztbe húzta a számításaimat 5óra körül, mikor kitalálta, hogy én bizony megyek vele Pestre Dani csoporttársa bulijára! Első reakcióm: Felejtsd el! Második reakció: Majd eldöntöm! Harmadik reakció: Talán. Ekkor kinyögte, hogy jó lenne ha mennék, mert ö jogsi híján vonattal menne, így meg én felvihetném, és partyzhatnánk egy igazit. Válaszom: Felejtsd el! De mivel ilyen baromi jó szívem van, hát gondoltam,: Na jóóó, legyen. :) Fél7magasságában elindultunk. Első utunk nem az albiba vezetett, hanem gyors kajálni. Aréna pláza, nézelődés, kaja. Ekkor már meg is vártuk Danit, Kobet és Katinkát akik 8magasságában csatlakoztak hozzánk. Tesco bevásárlás, aztán Zsófiék albiában elkezdtük a mókát. Dani és Kobe hamar egy másik dimenzióba juttatta magát, ezen rengeteget lehetett nevetni. Szóba jött Róóóland barát:) Egyre jobb volt a hangulat, és mikor elfogyott minden itóka, indulás volt, éjfélkörnyékén. Aréna 10percre a Zsófiéktól, nekünk ezt a távot sikerült fél óra alatt teljesíteni, mert Kobe egyet előre, kettőt hátra mozgásával nem mentünk sokra. De oda értünk nagy nehezen. Nagy öröm, és boldogság, Dani és Bálint örültek nekünk. Főleg Kóóóbenak és a másik Daninak, akik az este fénypontjai voltak innentől kezdve. Nem lehet leírni miket is csináltak, de hihetetlen viccesek voltak mind a ketten. Aztán innentől kezdve már mindenki más fele járt-kelt a helyen. Ki bent, ki kint. Richárd a biztonsági őrök hőse! :) Ital akcióban VodkaBomba volt, amit köztudottan szeretünk Zsófival, így el is fogyasztottunk egyet-kettőt párat, még arra az ital mennyiségre, amit Zsófiéknál sikerült legyűrnünk másnaposságra. Elég jól beállta a kapufa.:) Elején a buli nem volt nagy szám, bíztunk benne, hogy ez nem így lesz egész este, de hál' istennek megjött az emberek esze, és egész jó kis buli kerekedett a dologból. Mi szurkoltunk Daniéknak, hogy ne legyen úgymond "bukós" a dolog., hisz úgy örültek, hogy végre egy ilyen helyen zenélhetnek. Kobe és Katinka egy idő után jobbnak láttak, ha távoznak, mert Kobe kilőtte az agyát a világűrbe :) Dani még maradt egy darabig, de aztán ő is megfáradt, és haza indult. 5körül vége lett a bulinak, mi pedig Bálinttal elindultunk kajálni. Bevágtam egy hatalmas gyrost, amin Zsófi jókat mulatott:) Bálint pedig 2gyrossal a kezében elköszönt tőlünk, mert sietett a vonathoz. Mi elindultunk haza, az utcán már mentek az emberek, akik "Jó reggeltet" köszöngettek egymásnak, ekkor néztük, hogy igen csak pirkad már reggel 6kor :) Haza érve ismét filmet néztünk (volna) de nekem megint sikerült a 2. filmkockánál az álmok birodalmára jutnom, Zsófi szerintem egy kockával előbb elaludt :) Nos, hát..kb. ennyi. Röviden és nagyon tömören. (A képek meg a szokásos helyen, de ezt már írtam:) )

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr47773479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása