sze
22

Mi legyen a cél?

| Szerző: Sziszo | 10:21 am
Valamit ki kell találnom. Sok embernél olvasom a blogokban, hogy terveket szőnek, és radikális változásokat akarnak az életükbe csempészni. Életérzésem nekem is hasonló, csak mi legyen a cél?! Valamit ki kéne találnom, mert az az út amin most haladok nem vezet sehova. Eltévedtem picit. Vissza kéne találnom a helyes ösvényre, mintsem minden hetemnek egyetlen célja legyen, hogy hétvégén hol igyuk magunkat szánalmasra a csajokkal. Ez azért van, mert mind a 4en tévutakra tévedtünk. Első helyen Zsófi barátosnémmel állunk. Nem arról van szó, hogy mostantól nem megyek sehova, és kihagynék egy jó KV-s bulit, de valamilyen formában látnom kéne a távolabbi jövőmet is, ami most jelenleg egy elég nagy fekete homály... Fiatalabb koromban sokkal több jövőképem volt mint most kb. egy teljes éve. Vagyok a semmibe, és élek a mának, ami egy bizonyos ideig felemelő érzés, de mostmár inkább ijesztő. Mi legyen a cél? Tanulnom kéne valamit..., meg próbáli ezerrel a Jamboékkal. Azt mondjuk tök élveztem. Csak kéne normális próbaterem. Sportolni is kéne valamit, amit még szeretnék is. Lehet új barátokat kéne szereznem, és lecserélni a régieket. EZ VICC VÓÓÓÓT! :) Szóval valamit gyorsan ki kéne találnom. Az meg csak még ijesztőbb, hogy 2napot intenzíven átittam a hétvégén, és a másnaposság semmilyen formáját nem éreztem. Félelmetes! Péntek KV party Jakis, Dudis. Meglátjuk addig mit hozok ki a fent említett dolgaimból. :)

Röviden összefoglalva: Yesterday is history, tomorrow is a mistery, today is a gift. (kis keratív vagyok:) )

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr14675434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása