sze
22

Beszélgetés:)

| Szerző: Sziszo | 7:56 pm
Na ja. Találkoztam ma délután valakivel, akivel elég sokat beszélgettem, és be kell vallanom őszintén meglepett a világnézete. Valahogy pont úgy vélekedik a dolgokról mint én. Kicsit tapasztaltabb, ez által sok jó tanácsot tudott nekem adni az életem hátra levő részéhez. Elmeséltem neki, hogy valami az én életemmel úgy érzem most nem stimmel, vannak dolgok amiket le akarok építeni, meg akarok változtatni, új színben akarok látni, vagy csak egyszerűen megszüntetni, és szeretnék sok új dolgot látni, érezni, hallani, új dolgokról vélekedni, és sok új dolgot kipróbálni. Egyszóval keresni az utam. Erre mondta hogy ez nála is a mai napig gyakran előfordul, de ez a dolog olyan mint egy hullám, egyszer fent-egyszer lent, azt kell hogy mondjam igaza lehet, mert a beszélgetésünk után sokkal de sokkal jobban éreztem magam, mint előtte, és adott egy kis plusz energiát. Az időt meg észre sem vettem úgy elszállt a jó társaságban. Köszönöm és szerintem folyt. köv. :)

Ennek örömére még Tesóm is közölte velem, hogy hétvégén ismét rám bízná az állatok etetgetését 4teljes napig, mert elutaznak Egerbe megnézni unokaöcsém lapátolását! Hajrááá Kunok! Mondanom sem kell, hogy gondolkodás nélkül mondtam neki, persze menjetek csak, majd én tartom a frontot. Aztán haza fele úton már azon agyaltam melyik nap is kéne össze hívni majd ott egy kisebb társaságot egy lightos iszogatásra. (Számomra biztos, hogy az lesz, mert házigazdaként nem szeretnék abba a hibába esni, mint Wiki anno) meg amúgy is. Na. Nem! Árpiék már igent mondtak meghívásomnak, Csucsu is és JamboEdit, a csajokat gondolom ne is említsem, az valahogy egyértelmű.Tényleg kéne valami kreatí név nekünk...Még jópár ember tervben van akiket elhívnék (titeket telefonon, sms-ben, iwiwen, MSN-en vagy valahol értesítelek az elkövetkező napokban) Szóval teret engedek a rottyulásra, és óvom a házat :) Annak viszont nem örülök hogy 5nap nemdolgozás után holnap már megint mehetek. Jó volt itthon (bár sokat ténylegesen nem tartózkodtam itt...) Szombaton jó kis progit szerveztünk a csajokkal, lehetne többször is ilyet. Vásárolgatás, rózsaszín öv keresés Zsófinak, ebédelés, Éva sminktanácsadás. Tök jó volt :) Na meg mennyi "IGEEEN???" volt a plázába...:) "Nézd: A néninek kicsit lenőtt a haja" annyi eszünk volt mint egy hangyának. Na, most hogy sokkal jobb lett a kedvem, és hogy rájöttem nem biztos, hogy a radikális változtatások elhoznák az igazi célt az életembe várom hogy spontán belépjen valami új. Készen állok rá :)

U.I.: Máténak utólag Boldog Névnapot, Zsófííí jobbulást:( , Morris neked meg gratulációóó a szóbelidhez!

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr29676385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsöfi 2008.09.23. 08:53:14

Osztom!!! Gondolkodom programokon, ami nem költségesebb 1 bulinál, kezdem unni a heti többet. Bob, mozi, séta, vásárlás, színház, csajos est filmnézéssel, tudom, hogy vicces, de kirándulni is jó muri szerintem, uszás, élményfürdő...blaablaa.Nem akarok ennyi inni:(
süti beállítások módosítása