sze
11
Reggel a szokásosnál is kómásabban szedtem a lábaimat a munkahelyemre. Elaludtam na (hiába, ilyen az éjszakai élet...) gyorsan lekaptam egy Cosmopolitant az újságosnál a polcról, vettem egy jó kávét, és futás tovább a csík szemeimmel. Elkéstem. Nagy dolog, előfordul néha. Más gubanc is volt reggel, de azt nem itt firtatnám... Miután a szokásos köröket elintéztem a munkahelyemen, és vártam a további feladatokat bele lapoztam az újságba, és ahogy egy cikket végig olvastam egyből jobb kedvem lett, és mosolyogtam nagyokat a nagyvilágba bele :) Úgy döntöttem a cikk egy kis részletét megosztom itt veletek, mert valahogy átadja a nyaram egy részét. Aki érti az érti, aki nem, annak meg úgysem fogom elmesélni minden részletét, inkább olvassátok ki belőle Ti hányat "teljesítettetek" az itt olvasottakból. Ha "csak" a 70% igaz rátok, akkor elmondhatjátok magatokról, hogy volt egy jó nyaratok:

"A nyár olyan, mint a hétvége, csak nem két napig, hanem minimum 3 hónapig tart.Ismered ezt az érzést? Már csütörtökön adódik egy jó buli. Pénteken alig tudsz bevánszorogni a munkába vagy a suliba, aztán este csodával határos módon magadhoz térsz, és elmész bulizni. A party hevében megfeletkezel arról, hogy már két hete eligérkeztél egy szülinapi bulira szombatra, így azt is végig csinálod. Vasárnap vár a családi programok sora, így hétfő reggel úgy kelsz fel, mint egy kiöregedett rock and roll sztár."

Ez szerintem mindenkinek ismerősen hangzik...Így kezdődik a cikk. Számomra mégis az utolsó pár mondat csalt mosolyt az arcomra, mikor végig gondolod szeptemberben, hogy mi is történt az idei nyáron:

"Ha szeretnéd magad kínozni, vedd számba, mit tettél magad ellen ezen a nyáron. Mondjuk tönkretetted a júniusban egy vagyonért megvásárolt és addig a bizonyos estéig féltve őrzött szandálodat egy murvával felszórt romkocsmában, elvesztettél egy mobiltelefont, rosszabb esetben egy egész táskát, egyszer bevettél egy esemény utáni tablettát, egyszer pedig nem, és akkor két hétig a törvénytelenül születendő gyermeked miatt aggódtál, illetve annyi pénzt vertél el bikinire, nyári táskára, pántos tűsarkúra és Mojitókra, hogy szeptemberben teljes anyagi csődben találod magad. És ha már kellőképpen lelkiismeretfurdalásod van, nyugtasd meg magad, hogy megérte! Hiszen ahogy egy, a rock and roll életérzésben legjártasabb ismerősöm fogalmazna: majd pihenünk a sírban"

(forrás: Cosmopolitan 2008/09. szám 108.old.)

Nos, elmondhatom magamról, hogy Cosmo-lány vagyok :) Mondom, aki érti az érti, aki nem azt sajnálom! Lehet kommentelni, no de csak ésszel! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr58659489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tündérbogyó 2008.09.11. 23:15:08

:) pont te vagy... cosmogirl

tündérbogyó 2008.09.11. 23:18:58

és ja hatalmas vagyok : )... feletted. lehetne hat almás is, ha már nem ellünk : )))

Sziszo 2008.09.12. 00:15:23

Ezt az almás témát nem vágom... a többit vettem :D

Minden esetre a papucsomat sajnálom, hogy tönkre tettem a nyáron...Pontosabban elhagytam, mint a telefonomat is :D
Lehet valaki figyelt, és leírta, mik is történtek velem.. :)
Najó..azért azt szögezzük le, hogy 100%-ig nem fedi a valóságot a cikk részlete!!
De azért fizethetnének érte :DD

stukker 2008.09.12. 12:07:02

Kihagyták, hogy tönkretettem a lábad a Cserfeszten. Ez az esemény utáni tabletta kurva szarul hangzik. Lehetne vmi frappánsabb neve, mondjuk "Elbasztuk tabletta", vagy mittommén.

Anikó 2008.09.12. 18:27:41

Azt is kihagyták, hogy egy nyaralásról sikerült az összes dokumentációt egy pillanat alatt eltüntetni egy fényképezőböl! :)
Tudod mi lehetne: elbasztabi :)
(egyébként ezt a témát tényleg ne firtassuk...erre gondoltam a "kommentek ésszel"-nél..) amúgy sem akartam ezt itt ecsetelni, csak a cikk miatt nem lehetett kihagyni! :)
megértéseteket köszönöm!
süti beállítások módosítása