aug
25

Egyedül!

| Szerző: Sziszo | 9:25 pm
Volt ma egy érdekes napom. Reggel fel kellett kelnem, pedig nem is dolgoztam, de ki kellett nyitnom a boltot, és el kellett rendeznem a papírmunkát. Majd siettem le Tesómhoz, hogy kezembe helyezze a kulcsokat (és ezzel egy egész lakást) mert holnap elutaznak, és én leszek a kastély úr(hölgye)a. Aztán elvágáztunk a városba, beültünk egyet kofffízni, majd elmentünk mindenféle csudi jó női programot csinálni (körmös, szolárium, bevásárlás stb...) Aztán rohantam haza, ahol elütöttem mindenfélével az időt, 5kor mentem boltot zárni, majd vissza haza, és jött az Unokahugom, aki holnap vizsgázik, és nagyon drukkkkk neki. Nálunk alszik ma (már lefeküdt, mert korán kel). Én pedig holnaptól beveszem a házat lent a Tó partján egy teljes hétre, mert minek jöjjek haza ha minden reggel-este etetnem kell a kutyákat, macskákat, halakat, papagájokat, így úgy döntöttem lent is maradok. Egyedül egy nagy házban, ahol se anyám, se apám, csak én :)meg aki épp csatlakozik majd hozzám (mert ezt minden évben eljátszom:) ) szóval ha valaki unja magát otthon ugorjon le hozzám valamelyik este egy serre :) Ez jól szokott elsülni, imádok egyedül lenni amúgy. Felkelek, kávé és cigi társaságában kiülök a kertbe, szembe a tóval nézek ki a fejemből, össze szedem magam és elindulok melózni. Komolyan mondom az a reggeli ébredés olyan nagy erőt ad, és sokkal szebb utána az egész napom. Minden évben eljátszom, mert annyira jó reggel a tó illata, meg maga az egész reggel. Mit nem adnék azért, ha ott is lakhatnék. De nekem egy évben 1hét jut, amig csak az enyém, és most ki is használom! Szóval holnaptól ne keressetek itthon, vasárnapig "elköltözöm" :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr43632810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsófi 2008.08.26. 08:38:36

Kihhrrráálllyyyyyosss. Megyek is ma akkor. :)

tündérbogyó 2008.08.26. 17:05:38

én is menni akarok, ez így szemétség:((. uutálom ezt! :(((

Sziszo 2008.08.26. 22:59:06

Ágika, már "csak" 5hét! Fogd fel így! :)
süti beállítások módosítása