júl
27
Ahhh...Buli volt a köbön! Mindenkinek köszönöm aki pénteken megjelent a KV-ba a "Tú in ván" partymon, hatalmas partit csaptunk/csaptam. És igen, igaz a hír, -mint sokan kérdeztétek-,sikerült az ami még soha nekem, HÁNYTAM is. Innen lehet tudni, hogy akkora buli volt hogy nagyon nagy. (Már a víz-zenén megfogadtam Zsófi atrakciója után, hogy a szülinapomkor Én is megteszem azt amit soha eddig, és "Zsófisra" iszom magam-SIKERÜLT!) De kezdem az elejétől. Pénteken dolgoztam melóba, és Zsófiékkal megbeszéltük, hogy Rékánál kezdjük az estét. Egész nap sms-eket kaptam tőlük, hogy hétkor talizzunk, nem inkább fél7kor, de nem gyere mégis 7re. Innen sejtettem hogy valamire készülnek. Na, 7re megérkeztem Rékusékhoz, és láttam rajtuk, hogy valami turpisságra készültek. Egyszer csak Réka megjelent egy hatalmas gyümölcs tortával, amit ök sütöttek nekem, és égett rajta egy gyertya, Én annyira, de annyira boltog voltam ettől, és el is fogyasztottuk-teszem hozzá, nagyon finom volt- majd előkerült a kis vodka narilével, és kaptam még a csajoktól egy üveg tojáslikőrt, amit Wiki anyukája csinált-erről még fogok írni késöbb-egy olyan üvegbe amit a csajok díszitettek ki nekem. Ebből is kortyolgattunk. Én mikor oda értem már Rékus nézett ki a legjobban, sokat mókáztunk rajta csináltunk sok iwiw-re való képet is, nagyon állatok lettek. Majd olyan fél9körül megindultunk a KV-ba. Réka mami Évával találkoztunk út közben, aki a lelkünkre kötötte-ne igyatok túl sok rövidet-hát nem hallgattam rá... Megérkeztünk a KV-ba és fura volt, hogy akkor értünk oda mikor még nem volt zene. Jött Péter és a barátnője is, meg lent volt Spull és Rado aztán jött Gery, meg a Dagatt meg a Kexék, szóval nagyon sokan akiknek jeleztem elötte való napokban, hogy szülinévnapi bulim lesz. Na, elkezdtek lecsusszanni a felesek, és olyan emberek kezdtek jönni felköszönteni akiket nem is ismertem. A tojáslikőrt kínálgattam mindenkinek, hogy kóstolják meg mert annyira de annyira finom, és persze mikor más ivott belőle akkor utána én is ittam belőle. Rengeteg felest ittam, de örült sokat. Radoval, Spullal, Zsófival, Bettivel-aki csak miattam jött le egyes egyedül:)- Samuval, és újra ezekkel. Hol jégert, hol tequilát hol mást. Mellette a fincsi tojáslikört toltam meg vadászt meg sört, mikor mit. Táncoltunk egész este, mikor is éjfél körül elhalkult a zene. Nagy csend, majd egyszer csak megszólalt Halász Judittól a Boldog Születésnapot című nóta. Én annyira de annyira meglepődtem, és oly mértékben jól esett, hogy könnyek gyültek a szemembe, én még a KV-ban soha senki miatt nem hallottam hogy külön beteszik a Boldog Születésnapot c. számot, és mindenki jött oda hozzám, és kaptam sorba a csókokat, és nem tudtam megszólalni. Tényleg, köszönöm Qkaresz-mint utána kiderült fél napig kereste a neten hogy honnan szedheté nekem ezt le az esti bulihoz-iszonyatosan jól esett. És miután éreztem azt hogy jupy, mindenki miattam van itt, csak méginkább felbőszülten italoztam, aminek csúfos vége lett. Arra már nem emlékszem hogyan jutottam a KV mögé, csak arra hogy egyedül vagyok és nem tudok felállni. Majd valahogy megjelent a Wiki, aki kétségbe esetten rohant el a Zsófiért. Addigra az egyik papucsomat már elhagytam, majd késöbb a másikat is. Feküdtem a fűbe, és éreztem hogy nem fogok tudni felállni. Megjelent Zsófi aki látta rajtam hogy most aztán tényleg nagy baj van. Mondta hogy próbáljak hányni, én meg üvöltöttem vele, hogy "Deee nem érted hogy nem tudok???" És abban a pillanatban éreztem valamit, valamit ami vissza fordíthatatlan volt. Elindult a gyomromból és rohamosan jött fel. Abban a pillanatban mintha Radot láttam volna magam elött-ö szokta így nyomni- megjelent elöttem az aznap bevitt szeszmennyiségem a füvön. Ez tuti, hogy a rengeteg tojáslikörtöl volt! Biztos vagyok benne! Ha nem hinnétek el, van bizonyítékom is, amit Mogyi készített (fénykép) kreatívan amig én szenvedtem :) Majd kérdezgette, hogy merről jöttem, mert megkeresi a papucsaimat, amire én állitólag azt feleltem, hogy "Neeeemmm arra lakooomm" Hát na, kicsit nem voltam képben. Aztán Wikivel és Dagattal indultam haza (mezitláb) még arra emlékszem, hogy Dagival a kaputelefonon csodálkozunk mindketten. Aztán én haza esetem, be az ágyba, és átaludtam a szombatot, de szó szerint. Annyira kelltem fel, hogy ittam meg pisiltem. De enni semmit nem ettem tegnap-semmit! A hátam úgy fáj a sok alvástól hogy hihetetlen. És még ma is kótyagos a fejem. Tegnap nap közben hívtak páran boldog névnapot kívángattak, volt akivel részegen beszéltem még 11kor pl. Janival :) Istentelen party volt! Köszönöm mindenkinek. De most asszem vissza fognék a tempóból...Ja de ma délután Zsóval, Rékával kimegyünk a szörfbe Wikihez és betolunk valami kaját meg kivesézzük azt a legendás pénteket!!!! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr42587455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása