júl
20

Ökör iszik magába!

| Szerző: Sziszo | 8:43 pm
Születésnapomra való tekintettel kiültem este sz erkélyre egy doboz cigaretta és egy üveg ser társaságában (jó ser! Német! Apa hozta kintről: Grafenwalder-->5,2% vol.), és elkezdtem töprengni az élet nagy dolgain, feltérképezni a jövőmet, hamár átléptem ismét egy fordulót. Rájöttem, hogy a jövőmben nem látok semmit. Semmi biztosat. Csak vagyok. Lézengek. Szar kedvem van, pedig ma tényleg jónak kéne lenni. A saját születésnapomat teljesen egyedül töltöttem. Azt levéve míg kajáltam anyuékkal, meg átjött Tito 20percre felköszönteni. Csak az villanyoz fel, hogy hosszú idő után kaptam virágcsokrot. Ráadásul kettőt! Egyet apukámtól, egyet Titotól, és olyan de olyan nagyon jól esett, annyira régen kaptam már virágot! Azon kívül egyes egyedül voltam egész nap a szobámban (meg kiugrottam Tescozni-oda is egyedül). Ilyenkor le szoktam vetíteni: vajon az egész évem akkor ilyen magányban fog telni? Jó ez baromság... De ki tudja. Nem vagyok jól... Kaptam valakitől egy sms-t is aminek annyira kéne örülöm, meg nem is várhatnék tőle többet, én mégis valamiért, (tudat alatt) többet vártam, és egy snassz sms úgy lelomboz. Lényegében azt írta amit mindenki: "Boldog Szülinapot" néhányan egy kis körítéssel. Mindenkitől iszonyatosan jól esett, bárki írta, annyira örültem neki, kivéve ennek az egynek... Ő ne csak ennyit írjon :( De csak ennyit írt.Mint "mások"... Nem is várhatnék többet. De vártam. De minek? És már megint miért az interneten kell ezt megosztanom mindenkivel? De gondolt rám, így fogjam fel, nem? Ahh... Szülinap...Nagy ratyi fos... A legjobb amit tehetek: Iszom mégegy sört...

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr14577096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása