jún
17

Felszólítás!

| Szerző: Sziszo | 8:34 pm
Lázadás!!!! Csencsölik a blogom! Ez milyen munka Kádár Eszter Zsófia? Az egy dolog, hogy Én itt nagy kínszevedések árán megírom (2x is) a remek és csudaszupcsi hétvégémet, és nektek van min vigyorogni utólag, de Én hol nosztalgiázhatok majd ezek után! Szippp :( Tessék szépen pötyögtettni azt a billentyűzetet! Neked is szól Bocskor Réka! Lusta disznó társaság! Felháborító!

Attól függetlenül holnap várlak Zsófi délután, és elmegyünk együtt a szépségszalonba szépülni aztán meg elmehetünk egy edző terembe ledobni pár kilót, majd beülhetünk egy trendy szórakozóhelyre inni egy pohár pezsit mert az olyan szupcsimupcsitrendycsajosmóka :) ------> na elragadtattam magam, most komolyra véve a szót, Zsóóófi hónap híjá mikor éről értem! (az eddigi hetemről meg nem írok semmit, mert nem is történt semmi, he!) na csöcsleeee!

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr57526047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsófia, a kádár 2008.06.17. 21:19:07

Jólvan, irni fogok, de igy utazás előtt nagy a kapkodás. Plusz pre-menstruálok és eléggé idegbeteg vagyok, szal sikerült ma mindnekivel összeveszni, igy elég szar volt a kedvem. Igérem ha hazaértem irok. Bocsicsocsicsukimuki.
süti beállítások módosítása