jún
3

Bummmmm!

| Szerző: Sziszo | 8:40 pm
Ki fogok pukkanni, vagy fel fogok robbani mint egy bomba. Mikor érzed, hogy telik meg benned valami, és már majdnem elérte a nyelved. Lassan el is éri, és valakinek nagyon ki fogok fakadni. Talán valaki olyannak aki nem érdemli meg! Vagy mégis? Egyszerűen úgy érzem hogy tele van a púpom. Üvöltenem kéne, vagy bőgnöm, de egyszerűen nem tudom egyiket sem. Majd egyszerre mindkettőt, de az azt hiszem végzetes lesz. Amit meg nem akarok. Pedig sajnos lehet hogy ez lesz. És mindez miért? Mert túlságosan őszinte, de annyira hogy már fáj. Nagyon fáj, és tudom hogy nem akar bántani. De pont azzal bánt, hogy mindent tiszta lappal kezelünk. Tessék! Az őszinteségnek is ára van. És ezért nem kéne kiakadnom, hiszen tudok mindent, mégis teljesen kész vagyok. Nem akarok tudni mindent. Nem kell hazudni, a halgatás nem hazugság! Utálom hogy mindent tudok. Ő meg szinte semmit rólam, és az érzéseimről. Tudta hogy bántani fog azzal hogy ilyen. Én azt hittem nem, és hogy ez becsületes dolog. Az is, még most is így tartom., Hiszen 100%-ig nem vagyok becsapva. De nem jó..Nagyon nem, és nem tudom mit tegyek. Eddig távol volt mégis közel. Most meg közel van, mégis úgy érzem egy világ választ el minket egymástól. Ez normális? Nem! És ezért is vagyok ilyen idegbetegmarhaállat! Mit tegyek??? :(

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr24502067

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bocsi Réti 2008.06.05. 13:26:40

Anikó!!! Azt hiszem tudom mi baj van!!! Amit mondtam...igaz? Ha akarsz egy olyannal pofázni aki nem tud semmit és nem kérdez csak meghallgat,akkor szólj! IHATUNK IS!!! Maradt pénzem,amit rádköltsek megint! :) Te ingyenélő!!! :)

Bocsi Réti 2008.06.05. 13:27:16

HÁHÁHÁHÁHÁHÁHHÁHÁHÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!

Anikóka 2008.06.05. 17:50:50

Köszönöm Réti a kedvességed! Lehet élek vele valamikor...
Főként az ingyen pia miatt Nyehhehhheeeee :D :D :D

Na, jó nem, a következő itókázást Én állom, és talán nekem is jobban fog menni akkor a szesz :) Amúgy tényleg kösz :)
süti beállítások módosítása