jún
2

Nem és nem és nem!

| Szerző: Sziszo | 5:52 pm
Na, hát ezt nem! Még mit nem! Az ember a kisújját nyújtja, aztán egyböl kell tőből az egész karja. Ma berágtam a koleganőmre, ez van, és talán életemben elöször nem voltam nyuszi, és megmondtam neki, hogy "Ácsi kislány!" Az oké, hogy este 10kor szól, hogy nem tud helyettem jönni melozni, csak kedden. Aztán rá egy hétre eljátsza ugyanezt, és mivel tök kedves rendes és megértő lélek vagyok erre is egyből rávágom, hogy oké (attól függetlenül, hogy hajnalban haza ér a párom, tölthetnék vele egy tök jó napot) de én marha jó fej vagyok, hogy okés majd akkor kedden leszek vele. Na, de az, hogy hétfőn zárás elött 10percel beesik, és azt akarja, hogy az elhalasztott hétföt ami kedd lett, inkább tegyük át szerdára, mert közbe jött neki valami. Na, itt betelt a pohár. És egyszerűen azt mondtam: NEM! Amúgy is idegbeteg vagyok az elmúlt pár napban, és ezt már abszolut nem tudtam tolerálni. Sorry, ha bunkó voltam, de most jól esett. Ez van!

Egyébként meg éjjel 3kor csörrent meg a várva várt telefon. Csipáimat kitöröltem a szememből, és kibatyogtam a ház elé, ahol ott várt a 3csibész legény 2000km vezetés után: Jani, Robi és Josku. Tök jó volt :) Örültem nekik. Aztán még hanalban (mert az olyan tök jó móka lehet 2nap nem alvás után) be kellett járnunk kocsival Tatát. Megnéztük a változásokat (persze nem változott semmi) talán 4körül újra ágyban voltam. Szóval ez van! Holnap azért sem megyek dolgozni! NEM és kész! Leszarom.

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr51499802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása