máj
31

Hhheeheehee ^^

| Szerző: Sziszo | 12:34 pm
Azta mindenit! Az életem leginkább egy Brazil szappanoperához kezd hasonlítani. Ekkora idiótát még nem hordott a föld. Asszem kezdődik az aminek 3hónapja (nagyjából) vége szakadt. Indul a puhatólózás, a szóbeszédek, meg a rossz indulatú pletykák. Pedig már nem is vagyok a kedvenc udvaromban. Hihetetlen emberek mennyire le tudnak alacsonyodni, és nincs jobb dolguk, mint másokkal foglalkozzanak. Egyszerűen hihetetlen. Minden esetre tegnap éjjel könnyesre nevettük a szemünket Janival mások idiótaságán. Annyira fel voltam spanolva, hogy kb. hajnali 3ig csak forgolodtam az ágyban, és idönként észre vettem, hogy hogy mosoly van az arcomon, mert eszembe jutott valami vicces részlet. Nem tudok erre mit mondani. Nevetséges és kész!

Szombat van... Megyünk valahova? Valaki jelentkezzen, ha valahova szeretne menni! Pénzem nincs úgyhogy olyan szóljon akinek van :) Szép hétvégét nektek! Pusz

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr25496297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása