ápr
27

Szotyoládé

| Szerző: Sziszo | 11:33 am
Tegnap szombat volt. Dolgoztam délig, és vártam hogy süssön ki a napocska, mert kispiciunokaöcsémnek a 17. születésnapja tiszteletére sütkérezést terveztek náluk a kertben. És igen! Az idő kegyes volt, és kisütött a napocska. Hazasiettem, fáradt voltam. Anyukámék kijelentették, hogy ök nem akarnak lemenni. Én meg gyalog nem akartam lemenni, majd apukám : "Menj kocsival!" Erre a mondatra vártam már miota!!!! :) Én kettesben, a pici skoda fabiával :) Jól kijöttünk úgy érzem. Jó úgy vezetni, hogy senki nem lesi minden mozdulatod, nem kell senkinek megfelelni, csak magadnak! Végre megtört a jég. Lementem, bekajáltam, sztorizgattunk a család egyik felével, majd az idő úgy gondolta : vége a bulinak, és jött egy hatalmas vihar, én pedig haza indultam, végre, nem áztam el, nem kellett esernyő, csak be a kocsiba, és szarni rá, hogy esik :)

Estére nem terveztem semmit, mert nem volt kivel. Zsófi is azt mondta a héten nem jön haza :( Majd a csodás msn-en írta, jön haza, menjünk este valahova a Wikivel. Jó ötletnek tartottam. Este 7körül már csak az volt kérdés Rozsolfó hogy jut be Bajról. Én pedig kiagyaltam, ha napközben oda adták a kocsit nehogy már este ne adják oda, elkértem merészen, és Fater egyből: jól van menjél :) (Szerintem megcsípte a légy, de maradhatna így) Szóval 8kor kocsiba szálltam elröppentem Wikiért, majd Bajra kimentünk Zsófiért, aztán itthon letettük a kocsit, és indulás a KV-ház. Furcsa jelenség volt józanul felmenni, úgy hogy még üres asztalok is voltak fent... Wiki nem akart inni, mert ma (vasárnap) dolgozik. Mi is Zsófival csak light-osan, kikértünk egy kis minőségi bort, Wiki meg sert. Hármasban beszélgettünk a hímnemű lényekröl, kisgyerekekről stb-stb. Majd csatlakozott az asztaltársaságunkhoz Dudi. Vele kiveséztük a retro party minden rejtelmét. Főleg a 3-as számot, amit megígért legközelebb lesz! Sajnáltuk, hogy nincs buli, mert ahogy fogytak a serek meg a borok egyre jobban éreztük a bugit a lábunkba. Ezek után Dudinak jött egy fenomenális ötlete: ha Mohamed nem megy a hegyhez, majd a hegy megy Mohamedhez! És megmutatta nekünk kis rejtekét ahol ott volt az összes retros muzsika. Miközeben oda tartottunk Zsófival rendesen "borogattuk a borunkat", majd mi borultunk a nevetéstől. Wikinek is egyre jobb volt a kedve annak ellenére, hogy nem akart inni. A hely ahol jártunk elég pukiszagú volt...Aztán egy lépcsön be, majd fel, aztán le, majd jobbra, késöbb balra, és oda értünk Dudi kanbirodalmához. Számitogép bekapcs, zene berak, és már szóltak is a jó kis retro számok, majd jött az internet csodája, és sok vicces, ledöbbenő video. Elökaptunk egy szotyit, amit nem tudtam abbahagyni. Aztán 1körül haza indultunk. Versenyt futottunk 4en Zsófi taxijához, és ö elment. Mi pedig 3an (Wiki, Dudi, Én) beugrottunk a benzinkútra cigit venni, mert a KV-ház már "1. zárva van! 2. Hol vannak a poharak?" a kúton bent kb. elvetettem egy napraforgó földet amin Dudi úgy nevetetett, és viccesen rámszólt, hogy "ne szotyogtassak már" ezen aztán én nevettem magam halálra. Majd a kút bejárata elött még beszélgettünk picit, pl. arról, hogy mikor legyen a retro party a KV-ba amit még ki tudott harcolni a Valiból. Wikinek és nekem május 17-e felelt meg, szóval akinek az az időpont nem jó, nálam lehet panaszkodni, de úgysem érdekel :) Mire elindultunk onnan kb. 3méteres szotyihéjdombon álltunk, ami úgy vettük észre nem tetszett a kutasoknak, ez van. Na, ezek után elmentünk haza csicsikálni.

Amúgy tök jó volt. Nem történtek nagy dolgok, mégis jól éreztem magam. Szeretem ezeket a légből kapott ötleteket. Igaz remélem Dudi vissza viszi a poharakat szerdáig, mert nem szeretnék a Valival rosszban lenni :S Szerdán még bulizok! Aztán vissza kell magam fogni, mert a jövő hónanapban rendesen lesznek kiadásaim...Juj, de várom :) :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr69444086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsófi 2008.04.27. 22:35:07

Én a művházban terjengő szagot SZARszagnak, nem pukiszagnak nevezném. Egyrészt. Másrészt pedig a poharakról remélem gondoskodik Mr. póréhagyma, különben lőttek a szerdai bulizásnak. Ja és Dudi szőnyegére kiborítottam a bort, de ráhúztam a fotelt, így nem látszik:)

Sziszo 2008.04.28. 13:56:10

Amúgy sem látszott, már akkor is mondtam.
De ha esetleg látszott is már bitos megszáradt :)
Ha Dudi esetleg rákérdezne majd azt mondjuk: Nem emlékszel Te voltál az csak annyira be voltál rúgva, hogy elfelejtetted :D

Zsöfi 2008.04.29. 08:24:12

Pf. igen. Annyi bortól :D Ja nálam maradt az öngyújtód, ami nekem nem tetszik. tukános narancsos vagy mi a tökömös.:)

Sziszo 2008.04.29. 17:39:40

Nekem sem tetszik, akár nálad is maradhat, mert ilyen tök jó fej vagyok :D
süti beállítások módosítása