már
29

Köszönöm!

| Szerző: Sziszo | 9:50 pm
Ja, a legfontosabb: Sok barátot vesztettem el az elmúlt időszakban, akik ezek után vissza gondolva, lehet nem is voltak azok. Az igaz barátok akkor is az ember mellett állnak, ha a másik bajban van, és akkor tudod meg igazán kik a barátok. Most mellölem elég sok meghátrált, de úgy gondolom szereztem is párat. Vannak még meglepő, és becsületre méltó emberek! Tegnap találkoztam egyel, igaz nem voltunk teljesen a helyzet magaslatán, de beszélgetésbe keveredtünk, mert ö sincs most toppon, és én sem. Elmondta valamiről a véleményét, ami bár számomra negatív volt, de becsületre méltó hogy oda jött hozzám, és elmondta NEKEM. Nem a hátam mögött, és mástól visszahallva (sok ilyet tapasztaltam mostanság) Megértettem, elfogadom az álláspontját, megkérdezte én hogy látom ezt a dolgot, elmondtam neki, és ha meg nem is értette, de elfogadta. Nekem ez annyira sokat jelentett, és úgy gondolom ezek lehetnek az igazi barátok, bár mi még sokat nem beszélgettünk, mégis többet tett ez a beszélgetés, mint akár pár több éves "barát" szava. Mert öszinte volt. És tudom, hogy ezek az emberek akkor is mellettem lesznek ha csalódok, és majd a fejemhez vágatják, hogy "ugye Én megmondtam!"-De Ők legalább tényleg megmondták! Én pedig csak annyit tudok mondani, hogy : KÖSZÖNÖM TOMI!

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr83402566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stukker 2008.03.31. 09:25:44

Csalódnál ha azt mondanám h nem emlékszem miről beszéltünk?:D
Csak rémlik pár dolog, de lehet józanabbul jobban mennek ezek a dolgok, szóval ha gondolod beszélhetünk egyszer úgy is.:)
Amúgy én is köszönöm, jól esett az írás!Érdekes hogy te vagy a 4. ember aki a négy nap alatt megköszönte, hogy elmondtam a véleményem nekik. Elmegyek pszichológusnak.CSak ott nem ihatnék.

mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.03.31. 09:31:33

Dehogynem. Igy biztositva lenne, h nem fecseged el a titkaikat. Hiszen ugysem emlekszel ra :)

Sziszo 2008.03.31. 10:00:12

Igaza van a Mestinek :)
Valahogy gondoltam hogy nem nagyon emlékszel rá :) :) Amúgy nekem is az az utolsó emlékképem arról az estéről, de örülök, hogy ezt nem felejtettem el!
Amúgy erre a "józanos" beszélgetésre már én is gondoltam! Jó lenne valamikor megejteni!

stukker 2008.03.31. 11:06:58

Már megvan mi mindenről dumáltunk. Állok rendelkezésére asszonyom.

Sziszo 2008.03.31. 11:16:45

Örülök hogy összeállt a kép!
Bár igaz ami iagz, belekaptunk pár témába...van miről beszélni!
A mikor és a hol-t majd megbeszéljük! :)
De előre szólók: nem menekülsz!!!!

stukker 2008.03.31. 12:16:56

figy. Délelőtt 11től délután 2ig nem iszom.:) Akkor tudok rendelni.:)Nemám. Megjavulok. Leszokom a röviditalról.

sziszo 2008.03.31. 17:38:14

Wáhháááhhááá!
Ezt a megjavulok dolgot miért nem hiszem el?!? :D

stukker 2008.04.02. 14:20:57

Ha személyesen is akarsz köszönetet mondani akkor pénteken dumálhatunk ha gondolod. tömás

sziszo 2008.04.02. 17:44:44

Részemről rendben! Állok elébe :)
Mikor? Hol?

stukker 2008.04.03. 23:56:09

majd hívlak valamikor. De a Titonak szólni akarok előtte, hogy találkozunk. Nem akarom h az legyen benne h ki akarom beszélni.

sziszo 2008.04.04. 08:14:28

Jó, ahogy érzed! Akkor majd hívj!
Addig is pussssz!
süti beállítások módosítása