már
29

KáVéhááááz!

| Szerző: Sziszo | 9:43 pm
Pénteken egész nap melóban msn-en csacsogtunk a Zsófival, és azt taglaltuk, hogy annyit iszunk mint a kefekötő, de hogy nem baj, jó ez így egyszer vagyunk fiatalok, ezért meg is beszéltük hogy lemegyünka törzskocsmába, és megiszunk egy pár üveg alkohol tartalmú italt, meg amúgy is buli lesz. Találkoztunk is este a buszvégállomáson, Rékával és Zsófival, akik hoztak nekem remek ajándékot, egy kis vodkát capyvel, és rám parancsoltak hogy :IGYAD-de én jófej voltam és adtam nekik még belöle, megvártunk Wikit, készítettünk sok vicces képet, lett egy ami a kedvencem is lesz talán, amin 4en vagyunk:) Aztán az ital sajnos elfogyott, Wiki hazafele indult, pedig olyan jó lett volna ha velünk jön :( Mi pedig 3an nagy léptekkel elindultunk a KV-ba, ahol azt hittük már nagyban áll a bál. Tévedtünk! Mindegy, pisilni kellett, a WC-ben kígyózó sorok voltak így rávettük Rékát, hogy "Egyszer vagyunk fiatalok" és így a természet lágy ölét választottuk. Ahol történt mókás dolog, de ez nem publikus-érti aki érti-majd vissza fel a KV-ba, ahol volt pár ember akik nagyon furán viselkedtek velem, de mindegy is, ezekkel nem foglalkozom, csak valamit nem tudnak biztos megemészteni... Szóval, buli még mindig nincs, de Zsófival már nagyon éreztük a zenét, és gondoltuk majd MI csinálunk bulit! :) Fel is pattantunk és elkeztünk mindenféle tingli-tangli táncot nyomni az üres táncparkett közepén. Aztán éreztük hogy cikik vagyunk, de nem akartuk elhinni, hogy itt ne legyen buli, igy folytattuk a magunkból hülyét csinálást. Aztán mire észbe kaptunk annyian lettek körülöttünk hogy alig fértünk el! Ezt megcsináltuk, buli van! Innom kellett, utamat a pult felé irányitottam ahol rengeteg ember állt, és egyszer csak Vali tekintetét elkaptam a nagy tömegből és csak annyit láttam hogy két ujját mutatja a levegőbe, én pedig erre az információra bólintottam egyet, majd 2másodpercen belül ott volt a pulton a 2deci Szürkebarát, és Vali egy mondata: "Fél szavakból is megértjük egymást". Jól esett! Majd siettem vissza táncolni. Jól éreztem magam, csináltunk fent is sok-sok képet, meg nevettünk sokat, és sírtunk is, meg mindent amit a részegek csinálnak, de alapjában véve tök jó volt. Rájöttem, hogy nagyon szeretem a Kávéházat. Mindenki ismer mindenkit, nincs olyan hogy úgy mennél fel, hogy ne lenne ott legalább 3ismerős, sok emlék is köt oda, jók és rosszak egyaránt, de ez így jó! Olyan ez mint régen a Woodstock volt. Mikor az megszünt és elkezdtünk a KV-ba járni akkor nem szerettem. Talán mert idegen volt. De most nagyon is ismerős, és szeretem. Az embereket, a pultosokat, magát a helyet, azt a furcsa hangulatát, meg úgy az egészet.Szóval jól elmulatozgattunk és olyan negyed 3körül hazatántorogtam kezemben egy melegszendviccsel. Holnap megyünk bicózni Zsóóóó?

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr99402557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása