már
26

Sárból házat?

| Szerző: Sziszo | 9:24 am
Voltatok már úgy, hogy kicsit öregebbek letettek volna? Én valamiért ezt érzem most. Az utobbi időben annyi pofont kapok a sorstól, hogy arra jöttem rá, már nem szeretnék sárból házakat építeni amit úgyis elmos egy kiadósabb eső! Szeretném azt a házat már téglából felépíteni amit maximum egy buldózer tud eltarolni. El akarom kerülni azt a sok csalódást amit valószinű még az életem során (sajnos) át fogok élni, mire megtalálom azt az embert akit már egy jóideje keresek, és valószinű keresni is fogom még egy darabig. Jó persze, van jelenlévő, de ki tudja mit hoz még az élet?!? Egyszerűen ez az évem nem épp ügy sült el eddig, hogy sok jóval kecsegtetne, és most kicsit besokaltam a vádaktól, a negatív emberektől, a pletykáktól, mások háta mögötti mutogatástól, jópofizástól, félreértésektől és még sorolhatnám... Csak szeretnék egy egyszerű kiegyensúlyozott életet valaki mellett-az egy másik dolog, hogy remélem megtaláltam ezt az embert, bár most pont emiatt kapom a pofonokat, hogy felvállaltam őt!-de mindenféle következménnyel számoltunk is, az emberek rossz indulatú megjegyzéseire és minden egyébre. De igen, benne van a pakliban, hogy nem ő lesz AZ akit keresek, és csalódok majd, ahogy ezt sokan mondják-de az az ÉN bajom lesz, és tisztában vagyok a tetetteim súlyával-szóval én csak keresem azt aki nekem kell, és szeretném már megtalálni! Akkora hatalmas kérés ez??? :( Ez meg pluszban nyomaszt, de Demjénnél jobban senki nem tudja ezt most elmondani:

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr21397089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsófi 2008.03.26. 10:10:13

Lesz ez még így se mucó:) Ne aggódj.
süti beállítások módosítása