már
21

RE:

| Szerző: Sziszo | 11:12 pm
Tegnap végre beszélgettem sokat a Radoval, már nagyon hiányzott, kiveséztük az élet nagy dolgait, meg hogy hova jutott a remek kis társaságunk sajnos :( Közben megitatott velem egy üveg fehér borocskát, amitől már elég jó hangulatba kerültem. Nem akartam lemenni KV-ba, mert nem voltam túl jól, meg anyagilag sem úgy álltam, minden esetre cigit kellett vennem, szóval leugrottam, de nem maradtam sokáig, csak még plusz egy szürkebarát erejéig. Aztán jobbnak láttam ha távozok, mert kellemetlen lett a szituáció...Mégpedig: Nem akartam írni egy darabig, eléggé össze vesztem a világgal és úgy alapjával mindennel, de mégis vannak dolgok amik kikivnokznak belőlem! Kaptam egy olyan levelet amilyet talán még életemben soha! Egyszer mikor szakítottam egy 1 éves kapcsolatommal akkor is tapasztaltam hasonló vádakat, de ettől a 2,5évtől abszolut nem vártam ilyesmit! Minden esetre számítottam már a levélre, sőt ha mondhatjuk "vártam" is. De ami benne szerepelt minden képzeletemet fellül múlta! Kikészültem idegileg az amúgy sem túl toppon lévő hangulatom úgy érzem most nagyon mély ponton van, de úgy mint még soha! Valami olyat kaptam és olyan vádakat amiről semmi információja nincs az illetőnek. Fogalma sincs az egészről, és olyan súlyos vádakkal dobálózik amit jobb lett volna még kétszer átgondolnia mielött leírja. De ezt Ő nem tudhatja, nem is haragszom miatta, fordított helyzetben valószinüleg Én is ugyan így vélekednék, szóval nem tudok rá haragudni, csak az bánt hogyennyire félre ismert az elmúlt 2,5 évben. Én ugyan az vagyok aki edig is voltam. Attol még hogy az lett a párom aki, még nem változott semmi. Jó idősebb mint az átlag..És???? Mit foglalkoznak vele? Állítolag Én a pénzéért vagyok Vele, mert tele van lóvéval, és még azért nincs normális párkapcsolata, mert félti a vagyonát! Aham... Azt az ég egyadta világon senki nem tudja, hogy bele ölte az összes vagyonát egy 18éves kapcsolatába, és mivel a nőcike volt olyan tetü az egész vagyonából kiforgatta, mert eme ember annyira bízott ebben a dologban hogy a BT-t a KFT-t a boltokat (Happy Box, Fehérnemű, Home Sweet Home, Babagardrób...)és a lakásokat mind a volt párjára iratta. Mivel a nő volt elég eszes ezért az egész vagyonából kiforgatta és az első adandó alkalommal otthagyta mint eb a szarát! De IGEN! Ő olyan ember hogy fél a kötelezettségtől és félti a vagyonát! Ezért kellett kimennie Angliába boldogulni ennyi idősen hogy újra kezdje az életetét! Igen! Ez volt az élet célja! Nem ígért ő nekem semmit, nála öszintébb és tisztább lelkű emberrel még nem találkoztam, nem hangzottak el reményt kelltő szavak sem ígéretek, ha úgy vesszük az ég egy adta világon nem katam tőle semmi bizar és költséges dolgot. De igen! "Én csak a pénzéért vagyok vele" A regisztrált munkanélküli ex Happy Box-ossal. Olyan nehéz ezt elhinni? Igen az! Mert mindenki az érdeket nézi bennem. Egy igazi "nagyra vágyó és lelkiismeretfurdalást nem érző lélek lettem" persze, mert az ember egyik pillanatról a másikra 180fokos fordulatot tud venni! Megváltoztam...Igen! Más a stílusom! Mert a munkám megköveteli. Más munkakörbe kerültem, és talán a túra boltba elnézték nekem hogy sportcipőbe mentem dolgozni meg melegítő felsőbe, de talán 3milliós szaunákat nem nagyon kéne árulni melegítő ruciba, meg emberekkel tárgyalni! Emberek gondolkodjatok már mielött kinyitjátok a szátokat!! Ezzel olyan sebeket elytetek amit talán késöbb Ti fogtok megbánni! Most szívem szerint húznék ebből a tetves mocskos pletyka városból, és azt szeretném hogy hagyjatok békén a francba, méghogy Én fogalakozom mások dolgával...asszem azt pont forditva kapom én. Ki az aki a másiknak esik azzal hogy kivel van meg miért? Hol maradt a józan paraszti eszetek? HOL? Ezek szerint nem ismertek engem! Ugye? Én nagy ívben leszarom hogy ki kivel kavar éppen hol és mikor, és ha erről valakitől infomáciot is kaptam a válaszom csak az volt: "Nem az Én dolgom". Légyszives jó lenne ha teljesen kiszállnátoka magán életemből, tudom hogy némelyiteket csak a jószándék és a féltés vezérel, de 21 évesen had döntsem, már el hogy nekem mi a jó! És világosan megmondtam, hogy az elöző kapcsolatmnak így is úgyis vége szakadt volna, mert sajnos részemről teljesen kihűlt ez a dolog. Vagy jobb lett volna ha eljátszom magam mint a Tilda a Barátok Köztben. Lehet, mert akkor talán olyan "jó nő" letem volna mint a Tilda... Szóval igen tömören rövbiden, össze jöttem egy olyan emberrel aki idősebb jóval nálam és igen, akár az apám lehetne, aki állítolag vagyonos gyakorlatilag újra kell kezdenie az egész életét, és önző disznó aki rááldozta összes vagyonát a volt nőjére, és aki hiteget mindenféle illuziókkal csak éppen nem ígért semmit, akinek meg kell felelnem, ezért lett más a stílusom, igaz látni nem lát, mert jelenleg 1960km-re van tőlem, és építi fel a jövöjét, ami lehet hogy RÓLUNK fog szólni, de lehet az is hogy NEM-. És ha így járok, akkor mi van, volt az életemben pár hónap ami csodásan telt el. Ahogy számomra az előző 2,5év is csogálatos volt! Mások nem így emlékeznek rá... Annyira szeretném ha már végre mehetnék ki Sceffield-be. Jót tenne most kicsit ha távol lennék innen! Ezt szeretném. Ki kellett ezeket magamból írni, mert a levélre nem szerettem volna válaszolni, de akkor is az emberben benne vannak ezek a dolgok.

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr24391713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása