már
16

Take it easy!

| Szerző: Sziszo | 11:20 am
Ácsíííí fiúk! Tudom Én itt a tavasz, mindig azt hajtogatták hogy ilyenkor beindulnak a hormonok, és mindenki keresi a párját. Én ezt eddig annyira nem éreztem, csak hallottam róla sokat. De az utobbi pár hétben azt kell mondanom, hogy tapasztalom is ezeket. Nem tartom magam egy szuper nőnek, semmi különleges tulajdonságom nincs, nem vagyok egy nőideál úgyérzem, és eddig azt sem vettem észre, hogy lenne valami különleges kisugárzásom. De most ezeken el kellene gondolkodnom lehet... Mostanában olyan megjegyzéseket kapok amiket nem tudok hova tenni. És az a furcsa hogy ezt nem csak 1embertöl hallom, hanem úgy alapjában "legyeskednek" körülöttem. A munkahelyemen a baráti társaságomban, és idegenek is egyaránt. Ezt most azért kell leírnom, mert az este folyamán volt valakivel egy telefonbeszélgetésem, akit ismerek ugyan, de csak felületesen, és olyanokat mondott amiket nem tudtam hova tenni, mondtam is neki, hogy ne mondjon ekkora szavakat, hisz alig ismer, és én úgy gondolom nem adtam neki erre utaló jeleket, hogy ilyen nagy szavakat mondjon. Aztán valahogy abba maradt a beszélgetés. Éjjel fél1ig beszéltem Janival, (jelenleg az egyetlen nálam szóba jöhető férfi most Ő!!!!) Tőle is rengeteg szép szót kaptam, söt talán ez alatti beszélgetésünk alatt többet mint eddig, ami megint kicsit több erőt adott hogy várjak! Igazán fontos vagyok neki, ezt tudtm eddig is, de tegnap olyan szépen megfogalmazta, hogy a pillangok csak úgy mocorogtak a gyomromban. Szóval miután beszéltem vele lefeküdtem aludni, és éjjel 3körül egy sms-re kelltem (az írt akivel telefonon beszéltem még este) az sms tartalma pedig egyetlen szó volt, amit megrökönyödve olvastam... És nem tudtam hova tenni... Most Én mit kezdjek ezzel a szóval?? Fogalmam nincs mit láthat bennem, mikor életünk során is alig találkoztunk... Most még másokkal is tudnék felhozni példát, de nem szeretnék, ezzel most nem Őket akartam kipofázni, csak egyszerűen az érthetetlenségemet probáltam szavaka önteni. Talán azért ilyen fura ez nekem, mert amig nyilvánvalóan évekig volt mellettem valaki, addig nem közeledtek így felém, vagy észre sem akartam venni. Most viszont észre vettem, és elég kellemetlen szituációkba kerülök. Nagyon furcsa dolog ez... Hétvégén végre találkoztam a Zsófival, még józanul, és tudtunk beszélgetni ami igazán jól esett! Fel akartunk nézni az Est-be a Mozi föle, de rengetegen voltak, és így lementünk a Mozi alatt található kultúrális centrumba, ahol jókat derültünk :) Majd a problémákat kivesézve kifizettük a számlánkat, és 2dl borért fizettem 660ft-ot, azt hizzem eldobom az agyam... Majd elmentünk boltba vettünk még italt, és elmentünk Rákéért/hoz, ahol el is fogyasztottuk az aznapra vásárolt égetett szeszt. Mikor már éreztük hogy a bugi benne van a lábunkba, akkor hívtunk egy Taxit (mert zuhogott az eső) és elindultunk jól megszokott kis KV házunkba. A Taxis azt kérdezte, hogy Pikantóba megyünk-e, amin a Zsófival nagyokat derültünk a hátsó ülésen! Megérkeztünk, befizettük a kis belépőnket, és felmentünk a lépcsőn ahol már állt a bál, és egyszer csak valaki a nyakamba kötött ki, és ölelgetett! Rado volt az akinek én is annyira megörültem hogy ott ölelgettük egymást jópár percig a lépcsőnél, majd egyből nyomás inni a nagy örömre, aztán elfogyott még ott is 1-2 rövid, meg egy kis beherowka almalével, és rendesen jó kis hangulatot rittyentettünk. Fél3 körül már jobbnak láttam ha haza jövök. Aztán másnap délig aludtam. Szombaton meg nem is voltam sehol. Ünnepelös szombat volt ez a tegnapi! Március 15. -nagy nap volt ez a történelemben! Néztem a TV-t meg azt a sok köcsögöt akik már megint rumliztak pesten. Azon nevettem hogy a sok japán túrista nem értette azt a sok ökör magyart akik zászlókkal a kezükben üvöltöztek valami olyasmit, hogy :"Gyurcsány takarodj" és közben tojást meg petárdákat dobáltak össze vissza, gondolták magukban biztos-így is lehet ünnepelni-az egy dolog igazuk is van egy részből, de ezt kell egy ünnepen csinálni?!? Okos magyarok! Este meg sokáig fent voltam és sokat beszélgettem Janival, akitől mint mondtam rengeteg szép dolgot kaptam-szóban-de ma reggel beszélgettünk valamiről ami neki úgy érzem nem esett jól, és most kicsit megsértődött. Hallottam a hangján, de én nem akartam megbántani. Basszus ez mindig így van. Történik valami jó, és utána nehogy örüljön az ember, egyből el is bassza valahogy. Ez vagyok Én!

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr12382969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása