már
6

Jogosan van ítványom!

| Szerző: Sziszo | 9:39 am
MEGSZEREZTEM a jogosítványt a tegnapi nappal!Reggel 9kor kezdtem a vizsgát, így az oktatómmal találkoztunk 8.25-kor nálunk a parkolóban( még jó hogy szomszéd) és elviharoztunk Tbányára. Ahogy beértünk a vizsga centrumba Zoli oktatóm már nézegette az autók alapján a vizsgabiztos felhozatalt. Hamar megállapította hogy van köztük 1 akit nem ismer... Beértünk és várakoztunk a sorunkra. Közben találkoztam apukám régi munkatársaival, és mindenki engem meg a Zoli faggatta, hogy mégis hogy muzsikál a kis Szilágyi lány! Ezzel csak nagyobb súlyt fektettek rám,. mert nem akartam apukámra szégyent hozni, mivel volt vagy 4vizsgabiztos meg vagy 6oktató akii mind ott voltak, és azt várták mi lesz a végeredmény. Hát behívtak -persze az a vizsgáztató akit az oktatóm sem ismert-eleinte színpatikusnak tűnt, kb. 34-36között lehetett, fiatal pályakezdő a vizsgabiztosok között. Kihúztam a 11-es útvonalat, és kimentünk az autóhoz. Zolinak hirtelen nem ugrott be az melyik útvonal is, igy a prospektusából próbált lesni, mikor a vizsgáztató mondta: "nem lesz rá szükség". Majd elindultunk. Én ahhoz szoktam hozzá, hogy Zoli mondja az útvonalat, és azt mondták a vizsgabiztos csak hátul ül, és néz, jobb esetben alszik. De ez nem így történt. Elindultunk és a "szimpatikusnak " hitt vizsgabiztos folyamatosan mondta merre haladjak, oktatómat teljesen elnyomva -akin láttam hogy szintén meglepetésként érte-haladtam arra amerre mondta, ismerős volt az útvonal, majd egyszer csak amikor nem is vártam mondta "jobbra menjunk"...életemben nem jártam arrafele, tele volt egyenrangú útkereszteződésekkel, és innentől kezdve az egész vizsgát kb. 20kilométerperórás sebességgel tettem meg, és nyakam cseppet elgémberedett az állandó jobbra pillantgatásokban. Eközben állandóan faggatott is, és még válaszolgatnom is kellett, hogy éppen milyen úton haladunk stb...20-25perc múlva megszólalt: "köszönöm menjünk vissza a vizsga centrumba" Itt gondoltam elkaszáltak. A vizsga 40perc hivatalosan. Vissza mentem és megálltunk, majd mindenféle keresztkérdéseket tett fel nekem, hogy hogyan értékelném saját magamat, és így ki mernék-e menni az utakra gyedül. Teljesen kész voltam közben és már azon agyaltam, hogy csak következőnek ne Őt kapjam...Mert ezek után úgyis jövök még vizsgázni. Mondta-mondta a magáét, végén megszólalt: köszönöm megfelelt, előre adta a papíromat és mondta a Zolinak, hogy töltse ki helyette, neki ehhez most nincs kedve, meg amúgy is siet. És ezzel kiszállt a gépkocsiból. Ott ültünk az oktatómmal és csak néztunk ki bambán a fejünkből, majd hatás szünet után kérdeztem tétlenül, hogy "Ez most mi volt???" erre oktatóm annyit felelt: "Fogalmam sincs, de most mindketten tanultunk"Pesti hekus megmutatta mi a tutkó frankó itt Tatabányán. Hazafele, sokat beszélgettünk Zolival, mondta hogy ennyire tanulót még nem szivattak meg mióta oktat mint engem, és hogy ö se tudja ki izgult jobban, Ő vagy Én. Viszont igaz ami igaz, ez a vizsgabiztos tényleg azt nézte tudsz-e vezetni. Egész nap nem tudtam ezen a dolgon elsülni, de mint észre vettem az oktatóm sem, mert még este átjött és kiveséztük a dolgokat. Holnap megyek Tatabányára kikérni egy papírt, amivel a jövő héten felbattyogok a Polgár Jenőhöz, és elrendezem a papírokat, és várom majd frissen megszerzett jogosítványomat :) Öröm az ürömben, hogy ma már csütörtök és egyre jobban közeleg a szombat, ami miatt egyre jobban szét vagyok esve .Na, szóval lehet gratulálni nékem!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr30367890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mestahh · http://mestahh.blog.hu 2008.03.06. 12:06:25

Gratulaloooooooooooooooooooook!

Réti (törölt) 2008.03.06. 20:48:42

Jogsi neked? Gratulálok! Remélem csak Tatán akarsz majd vezetni és főleg biciklit!!! Aludj inkább,az jobban megy! :) Háhá! Azért ügyes vagy!

Zsöfi 2008.03.07. 08:41:14

Ügyi vagy, hógolyó;):)
Majd lehetsz a sofőr és akkor ihatok és majd te hazaviszel és az nagyon jó lesz:D hihi.
süti beállítások módosítása