feb
29
Szomorúság és depresszio meg minden egyéb. Ez tör rá az emberre mikor egy számára fontos ember elmegy több százezer kilóméterre. Ezt érzem most Én is. Mikor nem tudod milyen lesz a világ egyedül. Van melletted valaki csak isszonytatóan messze, vársz rá, beszéltek telefonon, interneten, de egyikük sem tudja mikor fogja látni a másikat, mikor ölelheti meg vagy érhet hozzá újra. Tudtam, tudtam nagyon jól hogy el fog menni, és tudom hogy mennie is kell! Nem hagyhatja ki, mégis reménykedtem, hogy valami csoda folytán mégis marad, és megy minden a szokott módon. De ma már sajnos nyilvánvalóan itthagy. Főleg azért, mert Én foglaltam le a repjegyet. Az utolsó gombnyomás fájdalmas volt, a szívem megszakadt, de tudtam/tudom hogy jót teszek. Csak fáj. Tervek vannak, ha kint minden elrendeződik megyek majd lehet Én is ki, ha nem jönne össze kint akkor jön haza, megyek majd ki amint lehetőségem lesz rá látogatóba, és ö is jön majd haza. De mikor? Az IDŐ! Néha kegyetlen dolog. Várni csak várni. Az idő most sürget! Egy hetem van, hogy Vele legyek. Minden percet vele töltenék, de ez lehetetlen. Sok mindent el kell intéznie és Én is dolgozom. A hangulatom megmagyarázhatatlan, és félek attól a bizonyos naptól mikor a repülőtéren utoljára fogom majd a kezét, és látom majd ahogy a repülő felszáll a magasba... Félek! Erősnek kell lenni, nagyon nehéz egy kapcsolatot ilyen nagy távolságban is megtartani! Nem is rajtam múlik! Én várok! Ezt tudja, de nem kérte, azt mondta ilyet nem kérhet. Majd hozza a sors! De Én várok amíg lehet. Nem akarom Őt elveszíteni! De ilyen távolságnál nagyon nehéz lesz! Azt hiszem vár rám egy pár álmatlan éjjszaka, és azt nem tudom megmondani akkor mi lesz ha már nem is lesz itt, velem, mellettem... Ez a sors fintora. Valakit megbántottam akit nem akartam, most a sors vissza ad egy pofont a tetteimért. Csak más módon. Elmegy a Jani és vele a "Happy" is... Hiányozni fog! Nagyon ! ! ! ! ! !

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr77359345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása