feb
4

Jóleső ébredés

| Szerző: Sziszo | 10:30 am
Ma reggel nagyon jól keltem!Egyedül voltam otthon, ősök eltűntek. Vagyis helyesbítek, a 2gyönyörűségemmel voltam Mad-del és Csíkossal, de Mad hamar lepattant és inkább a madarakat boldogította, miután jól bereggeliztek .Bekapcsoltam a rádiót ami nem szokásom, de ma úgy éreztem zene kell!Ment egy szám, ami azt hiszem bearanyozta a napomat!Most nem kell az hogy mi volt, vagyis fontos, de ne nézzetek hülyének. Részemről teljesen mindegy hogy egy szám popp, vagy rock, vagy punk vagy akár mulatós. Az a lényeg, hogy a szöveg, és az egész zene éppen arra a pillanatra és az érzésekre teljesen ráillik ami az illetőben kavarog! Álltam a tükör előtt farkas szemet nézve magammal és csak hallgattam a zenét, és azt vettem észre hogy egyre jobban mosolyt csal az arcomra, és jobban esik mint egy erős fekete kávé, sokkal jobban felébred tőle az ember. Jobb mint a koffein! Nekem ez a szám ma reggel Auth Csillától szólt. A Jól vagyok és pont c. száma! Ami valahogy így hangzik:

Ma végre jól vagyok és pont. Nem érint meg, hogy más mit mond! Semmit nem bánok meg, míg a jókedv tart.

Tudom, hogy lesz egy pár órám, ameddig senki nem szól rám és csak békésen fekszem a fűben majd! Voltam tündérlány, hidd el, nem nagy szám szépen néztem és volt rajtam két nagy szárny.

Közben felnőttem, és most már felnőttben voltam példás és áldott jó mindenben.

Ebből végleg elég. Nekem most mennem kell! Mától más érdekel!

Ma végre jól vagyok és pont. Nem érint meg, hogy más mit mond! Semmit nem bánok meg, míg a jókedv tart!

Tudom, hogy lesz egy pár órám, ameddig senki nem szól rám és csak békésen fekszem a fűben majd.

Mindig dolgoztam, mint egy rendes gép egyszer felhúztak és most is pörgök még.

Arra nincs is szó, hányszor voltam jó és ez úgy érzem, őrülten fárasztó!

Ebből végleg elég! Nekem most mennem kell! Mától más érdekel!

Szóval valahogy nagyon így érzem magam most! (Csak nem tudom normálisan beszúrni a szöveget...) Az elfuserált hétvégemben a vasárnap kicsit fényt csalt a szemeimbe! Nagyon kellemes órákat töltöttem el valakivel aki a számomra egyre fontosabb, nagyon sokat beszélgettünk, pihentünk, ebédeltünk, szóval az egész olyan vasárnapos volt, de mégsem az az egyedül punnyadós semmit nem csinálós!Sokkal jobb az ha valakivel nem csinálsz semmit, mintha egyedül tennéd! :) Olyan mintha valamit mégis csinálnál. Pedig nem is. De ebbe az egészbe nagyon józan paraszti ésszel kell gondolkodnom. Sajnos külső tényezők miatt nem olyan szárnyaló ez a dolog, és még nagyon sokat kell várnom, és nagyon türelmesnek kell lennem. Ez nehéz!No, de ha ilyen jól indult a nap ne kezdjünk el lelkizni. Igaz a meló ahol most ülök picit vissza fogta az életkedvem. De ma semmi és senki nem ronthatja el ezt a napot! Nem indul mindig ilyen szépen egy nap! "I am Happy!"

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr67324236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása