jan
29
Végre úgy telt a hétvégém ahogy terveztem. Nem csináltam szinte semmit. Pénteken meglátogattam a kedves barátaimat a KV házban és mindenki legnagyobb megeletésére Epres Capy-t ittam!Kaptam is az ívet rendesen. Még Vali is megkérdezte hogy beteg vagyok-e? Vártam a Zsófit hátha lejön, de nem jött! Aztán mint Tomitól megtudtam rossz kedve volt és nagyon fáradt mert sokat tanult a vizsgájára ami nem sikerült, és elég nagy galiba elött áll...sajnálom Zsóó :( Majd ennek tudatában hogy barátosném nem jön, haza is ballagtam. Szombaton dolgoztam egy picit, aztán este Nórival elmentem moziba. Megnéztük az "Anyád lehetnék" c. filmet!Nagyon mulatságos és tanulságos volt. Volt feelingje, hisz magunk elé vettünk 1-1csomag poppcornt ami olyan sós volt mint a rosebb, meg 1-1 pohár colát és olvastuk a filmet mert feliratos volt...Így is élveztem a dolgot, de sokkal jobb lett volna szinkronosan, úgy jobban kijöttek volna a poénok, hiszem az arc mimika is sokat segítene, de azt hogyan nézzem mikor a sorok meg allul futnak..meg amúgy is "sas szemem" van.

Egy 40éves nőről szolt akit Michelle Pfeiffer alakított és össze jött egy nála jóval fiatalabb férfival (29) Őt Paul Rudd játszotta. Rosie 40 éves egyedülálló anya Los Angelesben. Az élete nem egészen úgy alakult, ahogy tervezte. A tévéműsor amelynek a producere, komoly bajba kerül; a szexista főnöke meg akarja szüntetni Rosie asszistense pedig folyton szabotál. Odahaza sem mennek sokkal jobban a dolgok. A volt férjnek gyereke lesz egy fiatalabb nőtől, miközben a Rosie-val közös lányuk, Izzie a serdülőkorba lép, és a Barbie babák után egy Dylan nevű iskolatárs köti le minden figyelmét. Egy szép napon tehetséges ifjú színész, Adam Perl tűnik fel a szereplőválogatáson - és Rosienak nagyon bejön. A srác megkörnyékezi a csinos producernőt, aki azonban kizártnak tart egy kapcsolatot ilyen korkülönbséggel. Hiába tiltakozik Rosie, az ostrom sikeres, sőt még Izzie is megkedveli a fiút. Lehet, hogy szerencsés fordulatot vesz Rosie élete? Ha az asszisztensén múlik, akkor semmiképp sem. Jeannie főnöke magánéletét is élvezettel teszi tönkre. Sikerrel játszik rá Rosie félelmeire, hogy barátja hamarosan fiatalabb nőre cseréli, és csak karrierje érdekében használja ki, aki ezért inkább szakít a sráccal. Adamnek azonban más elképzelései vannak... (ezt bevallom öszintén kimásoltam, csak hogy majd késöbb is emlékezzek a storyra :) )

Na, szoval de azért jó volt. Szombaton 8kor már otthon is voltam! Furcsa volt, de már kellett egy ilyen nap. Háromnegyed 10től másnap reggel 10ig aludtam és olyan voltam mint akit kicseréltek. De pont emiatt a vasárnapot átkómáztam, mert annyira elpunnyadtam. Meg sokat agyaltam mindenféle marhaságon, és zsibbasztottam saját agyamat. Ez a dolog annyira nem volt jó ötlet. Aztán már megint itt egy újabb hét, és már megint kedd van. Hihetetlen gyorsan megy az idő.

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr61316253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jimmi · http://www.jimmi.hu 2008.01.30. 18:06:44

Az idő hihetetlen gyorsan telésével vitatkoznék éppen, vagy méginkább kiegészíteném annyival, hogy "amikor az embernek éppen nem melóznia kéne, akkor...".

Sziszo · http://www.sziszo.blog.hu 2008.01.31. 12:58:28

Iagz!Igaz!
Otthon vagy bárhol máshol repül az idö, de melóba...na az más tészta!
De ezt a "repül az idö"-t tágabb fogalomra értettem, attol fügetlenül, hogy meloba igaz nehezebben megy, de úgy alapjában véve azt veszem észre hogy csak úgy repülnek el a hetek...
süti beállítások módosítása