jan
16

Valakinek szól...

| Szerző: Sziszo | 10:04 am
Már régen nem érzem, hogy minden múló percem pont úgy szép, mintha ébren álmodnék. Már régen nem értem mi tarthat vissza, mondd mit várok még? ha legbelül már indulnék Mert mélyen bennem hangok szólnak álmok nélkül nincsen holnap félelemből miért maradjak már? Ha egyszer elmegyek távol mindent újra kezdek nélküled Engem már hiába vártok. Elmegyek. Szárnyam nincs és mégis szállok, holnaptól új úton járok többé engem nem találtok már. Én vártam, csak vártam, hogy újra rám talál mi elmúlt rég mi mára már csak szép emlék És vártam, csak vártam, hogy lesz mi vissza tart, ha elmennék de távol vagy, hogy érthetnéd? Mert mélyen bennem hangok szólnak álmok nélkül nincsen holnap félelemből miért maradjak már?

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr49299344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása