dec
25

Boldog Karácsonyt!

| Szerző: Sziszo | 1:29 pm
Itt van újra egy karácsony =)amitöl én néha félek picit, mert apukámnak van egy kiszámíthatatlan stílusa, és nem mindig tudom milyen hangulatban fog telni a szeretet ünnepe! Idén meg pláne féltem, hiszen anyukámmal ugy döntöttünk idén valami ütös ajándékot kap tölünk nem a megszokott zoknit,alsónadrágot vagy valami italt..hanem mivel kamionozik gondoltuk meglepjük egy GPS-el ami üge nem 2ft..Féltem attol hogy nagyon nagy balhé lesz, hogy ennyi pénzt ráköltöttünk vagy valami.. Este megjöttek Tesómék akikkel nagyon jól éreztük magunkat a 2kisgyerek is kapott sok szép dolgot!Kitti pl. egy biciklit, és arra emlékeztetett mikor régen egyszer nekem volt egy gyönyörű bicó a fa alatt!Krisztián pedig egy játék parkolóházat amit persze rögtön fel kellett építeni és persze nekem kellett összeraknom..Meg is mutattam tehetégemet, hisz kapásból forditva állitottam fel =) Sebaj, én elvoltam vele!Apukám is megkapta szépen becsomagolva nagy dobozban a GPS-t, én összeszorult gyomorral ültem a fotelban, hogy mi lesz a reakció, és meglepetésemre nagyon örült neki, söt még egy könnycseppet is elmorzsolt az arcán!Jól esett nagyon!!Nekem pedig jelképesen becsomagolva a fán lógott a vezetésem hátralévö része (persze pénz formályában) amit vissza is adtam anyának utána, mert nálam nem lenne tulságosan biztonságban:)Anyukám is kapott sok-sok szép dolgot, majd a cicáknak is megjött a Jézuska akik ugy degeszre zabálták magukat hogy jobbra-balra döltek és közben néha hatalmasat szuszogtak, valahogy igy éreztem magam én is! Apukám pedig az ajándék osztás után teljesen eltünt, kiült a konyhába, és csak pötyögtette az ajándékat mint egy gyerek, és hozzá sem lehetett szólni!Olyan jó dolog adni, nem csak kapni! Holnap jönnek a másik Tesómék és most olyan juó, mert Tölük foggalmam sincs mit kapok, és az annyira jó dolog=)Már rég volt ilyen!Szóval már nagyon kis kiváncsi vagyok! Ma este pedig hivatalos vagyok vacsorára egy számomra nagyon fontos emberhez, csak sajnos magam sem tudom most hogy hogy is fontos vagy mennyire fontos, csak azt tudom hogy fontos, és hogy sokat fogunk beszélgetni, és nagyon jol fogom magam vele érezni, és már ezt is nagyon várom! Szoval alapjában véve nagyon jó dolog ez a karácsony izééé:)

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr41274747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása