sze
15

a nyár utolsó sugarai

| Szerző: Sziszo | 4:51 pm
Húúú, annyi mesélni valóm lenne, nem is tudom hol kezdjem. Sok minden történt az elmúlt pár hétben is. Többek között voltam motoros találkozón, ahol rúdon pörögtem a kispajtásaimmal, majd a hajnali fél5ös whiskyzés után le is "hömbölödtem" a rúdról. Faházban aludtunk. Reggel felkelve a kétajtós bőrrucis motorosokkal együtt ettük a tojásrántottát, a virslit és kortyoltuk a teát. Voltam hétköznap éjjel pizzázni a Kálvária tetején, majd rá pár napra a kávéházban falatoztam a jó kis családi négysajtost a többiekkel. Ételmérgezés szintjére zabáltam magam. Voltak hosszú, éjszakába nyúló beszélgetéseim. Voltam egy átlagos vasárnap délután Szomódon pár hetes pulikutyust simogatni, és mire feleszméltem grillpartyba csöppentem. Voltam szüretelni, ahol reggel 10kor megittuk az első pálinkát az utolsót meg valamikor éjjel. Jó érzés, hogy nem csak a bulik meg az ökörködés, hanem egymásnak segítés miatt is össze tud fogni a kis csapatunk. Hihetetlen jó kis szombat volt az egész pálinkával, sörrel, borral, zsírosdeszkával, lilahagymával, babgulyással, nevetéssel, szőlőben könyékig turkálással, játszósruhásan, koszosan, ragacsosan, 8 éves Krisztiánnal, metszőollóval, és úgy ahogy volt mindennel. Köszönet az egészért Zsofónak. Szüret után volt még energiánk egy jóféle garázsbulira, ahol Bokor Tomitól is elköszöntünk, ő is elhagyja az országunkat, lassan a világ minden pontján lesz emberünk. Vasárnap pedig Magyar Dal napján voltam Komáromban, ahol eljutottam olyan koncertekre amikre pl. az Efotton sem :) Akarva-akaratlanul le is késtük az utolsó vonatot, így kénytelenek voltunk italozni az első vonatig egy számunkra biztosított éjjel-nappali kocsmában, zenegéppel, és minden földi jóval, majd hazautazni a 0. órájukra siető diákokkal. Munkám még mindig nincs...ahelyett olyan dolgokat éltem át amiket ha dolgoznék szerintem sosem. De már jó lenne magammal kezdeni valamit. Pénteken újra neki rugaszkodom az angolos felvételinek. Szorítsatok, ha nem vesznek fel nagy baj lesz. Pénteken gyertek a KVházba, vasárnap reggel meg szurkolni a Tókupára a kis csapatunknak. hajrrááá izzééé...milyen néven indultok? :D

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr741384261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bogyiii 2009.09.16. 14:24:46

ezek szerint nem jöttök.. mondjuk szólhatna vki esetleg vagy ilyesmi.. mindegy.. jó szórakozást.

Robika. 2009.09.16. 16:02:22

Nyekkencsek a csapat neve ha meg egyaltalan megvan

Sziszo 2009.09.17. 15:22:16

Megtudakoltam Tamástól, hogy új nevet kapott a csapat. Vasárnap azt kell kiabáli majd, hogy: Hajrrááá Süncsopoooort!! (naháát, nem is értem :P :D)
süti beállítások módosítása