júl
27
Az a baj, hogy mire az egyiket megemészteném, átrágnám, végig gondolnám, már itt a következő. Nincs megállás, a nyár nagyban tombol. Volt EFOTT, vagyis volt nem volt, hanem, na..értitek :) szóval rengeteg mindent tudnék róla mesélni, felejthetetlen egy hét volt, hazaérve majdnem olyan érzésem volt mint tavaly Horvátország után, kicsit mégis más. Talán a saját határaimat feszegettem, és úgy érzem jobban megismertem saját magamat, mindamellett, hogy rengetegen voltunk ott. Nem sok ember mondhatja el magáról, hogy olyan baráti társasága van mint amilyenek mi vagyunk, és ha Én nem Én lennék, akkor most nagyon-nagyon irigyelném magam! Kicsit mindenkiből többet kaptam mint egy itthoni 'sima' bulin, ha csak egy szónál is de többet. Nem tudok bővebben erről mit írni. Köszönni tudom mindenkinek :) Hazaérve 2napig azt hittem megkukulok egyedül, de nem kellett sokat várnom, hisz jött a születésnapom, mikor is annyi, de annyi üzenetet kaptam, hogy már nem győztem válaszolni, olyan emberektől is akikre nem is 'számítottam'. Ezt is köszönöm! Meg Anyukámnak a tortát, Nővéremnek a beszélgetést, Apukámnak, hogy az Ő telefonjára ébredtem reggel! Meg azt is köszönöm, hogy Zsófi összehívta kis csapatunkat kedd estére a Szörfbe egy kis koccintásra. Aminek jól tudtuk mind a szívünk mélyén mi lesz a vége :) Szóval csak megint csak köszönet mindazoknak akik eljöttek, köszönet a frappánsabbnál frappánsabb ajándékokért. Robikának meg az üveg Becherért, amit senki sem szeretett volna, mégis hamar elfogyott, meg azért is, hogy a Jégert már nem hozta le :D Szerdán póker órát vettünk Tamástól Bajon, hagymásbabot tömtünk, limonádét ittunk, nevettünk Zsófi póker nevén. GeraZsoli lesz a legnagyobb király. Játszottunk játékpénzen, amit Tomi majdnem elbukott, de aztán megduplázott. Jó hangulatú volt az egész. És jöjjön itt egy újabb köszönet ezúttal Tominak, hogy nagyjából megértette velem a játék lényegét. Csütörtökön hesszeltünk a Fényesen sokan-sokan. Felháborodtunk, hogy még mindig nincs a Johnnynál zenegép, fürödni sokat nem fürödtünk, de ezt már megszoktuk :). Pénteken mikor mindenki csak lightosan szeretett volna iszogatni tekintettel a szombati Cserfottra, este csak bejártuk fél Tatát, Füttyös, Szörf, KV, majd végül Pikantó, tánc nem nagyon volt, helyette Szösző repülő Ibolyája, Nagypé mászókán hánytatása, majd hajnal fél 4kor még kényelmesen majszoltuk Tomival a gyrost az esőben. Ennyit a mi lightunkról...:) Reggel felébredve nem hittem volna, hogy végigcsinálom a Cserfottot. De végigcsináltam! Mivel az Efottról sem tudtam mesélni, erről sem fogok tudni. Nem hiába az Efott leányvállalata a Cserfott. Hihetetlen jó volt, de el "nem tudom képzelni mi az istent csináltunk ott 21 órán keresztül?!?" (hogy Réka szavaival éljek) :D Minden esetre még egyszer köszönet, ezúton Cser Lacikánknak, akinek lelaktuk a házát, de még ez sem vette el a kedvét attól, hogy gondolkodjon az aug. 8-ai folytatáson... Aztán jött vasárnap. Dél körül hazaestem. Idesanyám büszke volt rám, mikor meglátott a combomon ékeskedő nemiszervvel, a "fasz" felirattal a nyakamon, jobb kezemen LISZT felirat, bal kezemen Ropi és sorolhatnám. A fényképezőm megadta magát...teljesen. Szóval a picasawebem most lehet kis ideig szünetel. :( És végül de nem utolsó sorban szeretném mindenkinek megköszönni a vasárnapi újabb üzenet hadat nevem napja alkalmából. Hihetetlenek vagytok komolyan mondom. Mindenkinek hatalmas ölelés mindenért! Az elmúlt 2hétért meg azért mert vagytok nekem!

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr281272575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása