jún
18

Felesleges szabadnap

| Szerző: Sziszo | 5:57 pm
Közel fél év után rám tört a tévézhetnék, de elromlott a TV-m, gondolom a sok állásban. Reggel felvettem a fehér gatyám, és azonnal leteáztam, majd bekapcsoltam a gépem és tönkre ment a hangkártyám, majd folyamatosan fagyott a gép. Írtam kedves barátomnak sms-t, hogy beszélni szeretnék vele, de elfelejtett... Aztán hajat akartam mosni, de nem volt meleg víz. Totál idegbetegségemben, elmentem szoliba hogy ott akkor legalább lesz 10perc nyugi..., az előttem várakozó leányzó úgy nézett rám mint tyúk a piros kukoricára. Talán az összevissza állt, meg nem mosott hajam miatt..., vagy mert a tőlünk 2percre lévő szoliig tartó úthoz nem öltöztem fel kisestélyibe..., csak átcsattogtam papucsban, meg "otthonisban" vagy mert nem voltam 40 kiló mint ő... Vagy csak egyszerűen már magamon kerestem a hibákat. Majd elmentem cigit venni ahol a világ összes cigaretta féléjét lehetett kapni csak azt nem amit én szerettem volna. Ráadásul úgy érzem a környezetemben lévő emberek olyan ingerültek a napokban... Az egyetlen értékelhető pillanat ma az volt, hogy leültem kint a tömb előtt a fűbe és szarrá dögönyöztem a mélabús macskám, aki mióta eltűnt a másik cicám tiszta depresszió. De lehet én is...

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr911193798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsöfi 2009.06.19. 10:19:23

Édes pirinkó, itten én nem vagyok idegbeteg:) Megnéztem,miről szól a Habostorta;)

Sziszo 2009.06.19. 11:16:15

Ingerült nem egyenlő idegbeteg.
A habostortát meg meg kell nézni, és nem csak elolvasni miről szól! :)
(ahh..mekkorát tüsszentettem ebben a pőillanatban:D) Igaz is :)

bogyiii 2009.06.19. 15:45:30

hát basszus ma nekem volt iylen napom, de már a könyvet csapkodtam a földhöz :D.. mondom még vki beszól vagy vmi berúgom az arcát :D agresszív vagyok kurvára :D szóval megértelek az a lényeg
süti beállítások módosítása