máj
24

Sün csoport!

| Szerző: Sziszo | 11:48 am

Kedves Feleim! Közvéleményt kutatnék... Kipattanat a fejemből egy ötletke, Sün Balázzsal már nagyjából a részleteket is megbeszéltük a megvalósításhoz, kérdés hogy lenne-e rá igény? Nos, hogy miről is beszélek:

Létrehoznánk egy blogot a Sün csoportnak, mindenki kapna hozzáférhetőséget az oldalhoz, és úgy működne, mint egy közös üzenőfal, portál nevezzétek bárminek. Így nem kéne az iwiw-en körlevél hadakat küldözgetni, illetve a sok blogból összeszedni az információkat. Valakinek lenne valami program ötlete, fel lehet jegyezni, és lehet kommentelni. Plusszban, Mesti említett valami olyasmit is, hogy lehetne csinálni a blogon keresztül egy közös naptárat, ahova fel lehet jegyezni az eseményeket. Ez azért is jó, mert a gmail elméletileg ezekről az eseményekről minden Sünt sms-ben értesítene. :) Szerintem jó kis dolog lenne. Szóval ha tetszik nektek az ötlet hamarosan már a saját közös blogunkon folytathatnánk a bejegyzéseinket. Vélemények??? Písz!

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr451140425

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: redação 2018.11.26. 05:40:29

Beteg ország az ... - hacsaknem

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stukker 2009.05.24. 23:11:47

Szerintem jó ötlet, rugalmasabban menne a hétvége.:)

Gina. 2009.05.25. 10:38:39

Egy ellenszavazat:
- mindenki olvasni fogja a blogokat és az iwiw-et továbbra is (mert ugye vannak más barátaink is:))
- nekem így is eleget picsog a telefonom
- ami ráadásul a zsebemben van mindig, így akárhol vagyok, elérlek és elérsz
- értsd: kicsit kötött egy blogon programot egyeztetni 20 embernek, mert (biztosan feltűnt), soha nincs az, amit egy órával azelőtt megbeszéltünk (lásd Árpi és a Szörf szombaton)
- so: szerintem ez egy plusz rumli, és végül:
- ki dönti el, hogy ki kap ehhez hozzáférést, és ki nem, és kit akarok értesíteni az egész hétvégi programomról, és kit szeretnék kívül tudni… érteeeed… vagy ilyen sznob dolog lesz majd „sün”-nek lenni?
Na meg arra is gondoltam, hogy ugye van ez a világfájdalom, hogy mennyire onlány minden kapcsolat, meg csak a telefon és az sms, és nincs az, hogy ma megbeszéljük, hogy pénteken este 7, és akkor ott vagy, mert ott kell lenned, hanem egyszerűen lemondhatod egy üziben. Most meg már majd annyi sem lesz, hogy felhívjuk a másikat és szépen terjed a hír, ahogy szokott, hanem valaki két kattintással felnyom egy időpontot és egy helyszínt a netre…
Na, asszem túlidealizáltam megint. Nyilván mindenki olvasni fogja, ha megcsináljátok, de jobb ötletnek tartom, ha személyesen beszélünk meg olyan dolgokat, amiket leírtál, hogy lehetne sünblogon… Mert valljuk be, az esetek 85%-ában nincs értelmes társalgási téma… (újabb idealizálás, befejeztem) :)

Zsöfi 2009.05.25. 11:02:32

Ahogy Gina kommentjét olvastam, egyetértek valamilyen szinten. Bizonyos okból viszont szerintem jó lenne, mondjuk ha fórumként üzemelne, ahol meg lehetne beszélni a következő programokat mindössze 0 Ft-ért és nem kellene össze vissza telefonálgatni mindenkit 5ször hogy ki hogy döntött és kinek van kocsija és meddig és töttörö. Nem e?

Sziszo 2009.05.25. 18:49:13

Húúha, nem gondoltam, hogy ez ilyen szélsőséges dolgokat vált ki. Én is egyetértek amúgy jó néhány dologban (többek között Én sem szeretnék teljesen elgépiesedni). De ezek szerint nem írtam le elég tisztán a dolgot, noshát:
Nem tudom anno olvastátok-e a Györök utcát? Nah, én valami olyasmire gondoltam.
Amolyan közös naplóra amit együtt írhatunk. Persze most lehet az, hogy minek, ha mind ott voltunk?! Csak mégis olvasgatva kommentelgetve együtt szenvedhetnénk át a hétköznapokat, és nyavajoghatnánk, hogy legyen már péntek, és nevetgélhetnénk ha valaki viccesen leírná, hogy élte meg az előző hétvégét. Plusz nem diktatúraként kellene betartani az időpontokat, csak ha valaki hall valami lehetséges időtöltést, bulit bármit feldobhatná oda ötletként pl. "gyerekek szombat fényes??" lehetne kommentelgetni, és máris lehetne látni ki az aki tuti jönne, ki vizsgázik és tanul, ki rokonozik stb..szűkült a kör, hogy szombat reggel (délután:D ) kiket is kell körbetelefonálni, hogy akkor go.
(az sms dolog meg amúgy sem biztos, hogy ennyi ember között működne, nemtom Mesti hol tart ennek kiderítésében, hülyeséget meg nem akarok mondani.) Annyiból meg szerintem praktikus, hogy így elkerülhető ha valakinek véletlenül nem szólunk (erre is volt már példa...) csak katt sünblog, és látod mik a lehetőségek, ha meg valamiért nincs net kapsz egy sms-t, hogy merre találhatod mégis a többieket (mondom, feltéve HA ez működik..)
Jah, és szerintem a LEGFONTOSABB: azt meg végképp nem akartam, hogy ez a Sün dolog valami féle "kitüntetés" legyen, meg nem akarok ezzel senkit beskatulyázni. A Süncsoport eleve elég behatárolhatatlan a személyek számát illetően, és nyáron valószínű csak bővülni fog. Aki szeretne írni írjon, nem topsecret a hozzáférhetőség. Amúgy meg a kommentezők aktivitásából úgyis hamar kiderülne ki az aki ezzel a dologgal szöszmögne,és ha valami oknál fogva nem kapott hozzáférést, hát kapjon és írjon. Együtt, magunknak, másoknak mindenkinek, vicceset, szomorút, bármit. Igazából ennyi:) Így???

Panki 2009.05.31. 18:46:19

Részemről a Ginánál a pont.

Zsöfi 2009.06.01. 21:32:58

vélemény: szerintem egy ilyen kis fórumot lehetne csinálni, persze az sms értesitő meg ezek tényleg picit túlzás. De a fórumban nincsen semmi rossz, ettől még nem "gépiesedik" el semmi, picit egyszerűsítene talán. És sün, nem sün, akinek van kedve akárkihez,akit a társaság ismer és csak egy kicsit is benne érzi magát ebben a sün izében, az is bátran felvethet ötleteket, ha kollektivitásról van szó. Ha persze nem, akkor úgysem ezen az izén fogja közölni ééééés befogtam:)

m0rrI$ 2009.06.03. 19:47:56

véleméynem szerint, ennek semmi olyan szerepe sincs, h valakit kirekesszen, vagy kiemeljen. biztos vagyok benne h nem az lenne a célja, h valaki "sün" az jöhet, aki meg "nem sün" az nem. semmi jelentősége nincsen ilyen szempontbol a dolognak. nem vagyok valami nagy blogos, meg nem is lesz soha, de sztem ha ide néha ilyen fórum szerüen behelyezünk egy-két megjegyzést ill. bejegyzést, akkor az ég-világon semmi rossz nem fog történni.

de azert személyesen jobban szeretem az ilyeneket megbeszélni.mármint, h megvitatni h mellette , vagy ellene vagyok e ennek a dolognak.

Zsöfi 2009.06.04. 09:50:21

Egyetértek. Nem az életigazságokat kell megvitatni ezen a fórumon, csak egyszerűsíti a napi programszervezéseket. Szerintem.
süti beállítások módosítása