máj
19
Nem szoktam ilyet, de ez tetszik:

Miután megalkotta Isten Ádámot és Évát, azt mondta nekik:

- Még két adományom maradt. Az egyik, az állva pisilés művészete és.....

- Én!!! Én!!! Én!!!! Én akarom Istenem, kérlek, kérlek, kérlek!!!!! - szakította félbe azonnal Ádám- ez annyira leegyszerűsítené az életemet....

Éva beleegyezett , neki nem volt fontos ez. Isten Ádámnak adta az elsőt. Ádám kiáltozott örömében, szaladgált az édenkertben, minden fa mellett megállt pisilni, kiszaladt a tengerpartra, pisilve rajzolt a homokba....

Isten és Éva nézték egy darabig a boldog férfit, aztán Éva a Teremtő felé fordult és megkérdezte :

- Melyik a másik ?

- Az agy, Éva, az agy...."

:D

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr411132526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása