máj
5

figyeeeeed :D

| Szerző: Sziszo | 5:18 pm

Gina képei között megtaláltam a hasonmásomat. Nem, nem a Spull, és nem a Dudi! Zöld-fekete felsőben ott a háttérben egy csaj. Első bliccre azt hittem én vagyok, de rájöttem hogy összekevertem magam valakivel... :D (képre katt = nagyít)

Amúgy meg büszke vagyok magamra, mert a szobám hosszú idő után csillog-villog. Erőt vettem magamon, és neki álltam rendet rakni, sőt még be is fejeztem. Neki állni többször neki szoktam. De a végére soha nem értem. Most igen, és kicsit át is rendeztem. Olyan új érzetet ad :) Ráadásul ma hazaérve apukámmal lángosoztunk. Úgy mint kiskoromban. Egy kanál tejföl ide, egy oda. Egy pár percig újra gyerek voltam :) Amúgy a kedvem nem olyan jó. Holnap feketébe kell öltözni, és menni kell egy olyan helyre, ahova mindenki a legjobban utál. Ráadásul az egyik cicám nagyon beteg. És ma még mindig csak kedd.

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr341104564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása