már
10

Sose adom fel!!!!!!

| Szerző: Sziszo | 5:23 pm

A 90napból lenyomtam eddig 1 hetet. Meglepően jól bírtam, kisebb nyüszmögésekkel, hogy "adjatok kajááát" persze nem gondoltam komolyan annyira. Meglepett, hogy mi mindent lehet együtt enni, milyen új ételeket lehet kreálni, és mit mivel össze nem lehet tenni. Az első gyümölcs napomon is remekül szerepeletem. Ám a mai..az maga a pokol. Életemben nem voltam még ennyire éhes, a kivi kicsípte a nyelvem és már a vízre rá sem bírok nézni. Ráadásul sült szalonna szag lengi be a lakást, mert édesanyámnak persze most kellett sütnie.. Megpusztulok!! Úgy ennék egy jó pörköltet tésztával, vagy nokedlivel. Egy hatalmas szelet kenyeret, felvágottal, majonézzel, tojással. Hambit, kólát, sültkrumplit fűszersóval. Friss meleg kenyércsücsköt rágcsálnék magába, ropogós zsemlét, puha kiflit . Egy hete nem ettem kenyeret, se péksütit, rántott dolgokat, olajos ételeket, csokit, sós ropogtatni valókat. Érdekes, mert amúgy a többi napon egyáltalán nem éhezek, mert szinte mindent eszek az előbb említett dolgokon kívül, csak nem eszem egyszerre többféle nyersanyagot, minden nap csak 1 félét, és azért hiányoznak az ízek... Ma már nézegettem mit rendeljek holnapra (fehérje nap:) ), amit ehetek, gombás gyros tál lett a választás, husi, gomba, sali..Nyammm! Krumpli, rizs hozzá OFF, meg a pita is :( De már az is mennyei lakoma lesz a mai nap után. De hol van még holnap dél?? :(

Egyetek sok gyümölcsöt! Nagyon egészséges! -.-'

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr56994029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása