feb
22

Családias

| Szerző: Sziszo | 3:21 pm
Vasárnapi ebédet rittyentettem ma a családnak! Ez két okból nagy szó. Egy: általában elintézem magamnak a vasárnap délelőttöket, ami azzal szokott telni, hogy szuszogok az ágyban. Másik ok: mert ritkán száll meg az "Én főzni akarok" ihlet. Pedig mikor megszáll akkor nagyon szeretem csinálni. Így elkészült a vegan koszt felidézve régi receptjeimet, amiket még Titotól nyúltam :) Ennek idesapám annyira nem örül, de megeszi, mert végre a lusta lánya főzte, nameg mert addig idesanyám kivasalja az összes ingét, mert ő ugye most ráér. Én még mindig valamiért előbbre helyezem a zöldségeket mint a húst, de szerintem ebben nincs semmi kivetnivaló. Szóval főztem :)

Az Incognitó meg egy nagyon jó hely, mert nem lehet bent dohányozni! Így péntek-szombat ott kell lopni a napot a 'második családdal', jóval gazdaságosabban, és egészségesebben jön ki az ember, mert nem szív annyi cigit. A fenének van kedve -11fokban kint dideregni. Csak ha már nagyon muszáj! Plusz szánkózni nagyon jó dolog! Egészséges testmozgás a szép havas tájban. Sok másnapos fiatallal, 2 üveg ásványvízzel, jó sok cigarettával, plusz Karcsika söcivel. Igazán idilli képet festhettünk a Kálvária tetején. Kiderült,hogy a jelenlévők közül mindenki hatalmas sportember; azért nem nagyon csúsztunk le, mert akkor fel kell újra jönni a nagy dombra, amit senki nem úszott meg gyöngyöző homlok és egy órás lihegés nélkül :)

Amúgy meg hogy már vasárnap lehessen várni a következő hétvégét: Feb. 28. (szombat) Jótékonysági buli a Pletyca Pincében, T mint Tatu 18-al és A mint Avion-nal! Belépő lesz, de még nemtom mennyi. Ez lesz jótékony célra fordítva! Itt nem lesz az a szuper ribizli bor, amit a legutóbbi VK-s buli óta mindenki emleget :) Ja, és fejetekre vigyázzatok! :) Jertek majd, jó!?!

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr79958512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása