feb
14

Feb. 14.

| Szerző: Sziszo | 8:03 pm
Valentin-nap...egy giccs, egy trendi ünnep amit elhappoltunk az amerikaiaktól. Ez is mint nagyon sok minden csak a pénzről szól. Mi az hogy szerelmesek napja?? Mikor Én szerelmes vagyok akkor úgy érzem minden egyes nap a szerelem napja. Nem azért, mert ilyenkor illatos gyertyát, virágcsokrot, nemszeretem bon-bont és egyéb dolgokat ajándékozunk a másiknak. Egyrészt, mert ilyenkor az ember párja általában "számít" rá, másrészt, mert erőltetett. Ha valakit szeretsz, sokkal eredetibb szerintem egy átlagos napon meglepni ilyen kedvességekkel. Mikor tényleg nem számít rá az ember. Most nem akarok negatívnak tűnni, nem arról van szó, valószínű ha nekem lenne kivel töltenem ezt a napot, akkor most én sem blogolgatnék...Na, amire ki szeretnék lyukadni:

Tegnap sétáltunk Wikiéktől a KV fele este a csajokkal, és arról beszélgettünk mennyire is szeretjük tatát. Esett a hó, csendesek voltak az utcák, és szembe csak ismerősök jöttek. Ma pedig eszembe jutott, hogy ez az én igazi szerelmem. A Tó, a Vár, az emberek, az utcák, és úgy ahogy van az egész. Mivel ma sokan a párjukkal töltik az estét,mások meg Maglócán mulatnak:) így nagy bulihad nem várható, ezért én Valentin-nap alkalmából el is megyek sétálni így este, és útközben megölelgetek minden útba eső fát :) És hogy végképp ne tűnjek negatívnak, minden párnak boldog Valentin-napot, vagy ilyenkor mit szokás mondani :)

Jah..és az egyszerűség kedvéért oldalra az "Ezt lesd" rovatba betettem a picasawebem linkjét "PIKCSÖRZ!" névvel. Ezentúl nem fogom ide minden buli után linkelgetni, megtalálod ott! Jó szórakozást! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr86943326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ShiningG · http://agicalondon.blog.hu/ 2009.02.15. 12:46:09

En tegnap mar ott tartottam, hogy ha valaki megegyszer kimondja a valentin szot, annak a torkanak esek. Enyhen masnaposan melozni, amikor kb 800 parocska checkol be, es egymast nyaljak mindenhol eleg idegtepo. "Miert nem lehet az etteremben asztalt foglalni?" Azert bazdmeg, mert mar 3 hete az elelmesebbje lefoglalt mindent!
Mert ezen a napon szeretni kell. Faszsag! Aaaaa Nagyon felhuztam magam tegnap. Persze, mondhato, hogy csak az irigyseg beszelt belolem. De nem hinnem. Giccsparadeban nyalni egymast minden lehetseges helyen szerintem nem a szerelem unneplese.
süti beállítások módosítása