feb
9

"Jönneek!"

| Szerző: Sziszo | 6:57 pm
Nem akarok most nagyon belefolyni a 7végébe, nagyon sok minden történt és nagyon jól telt. Egy részből azért, mert itt volt Ágika 3kemény és hosszú hónap után. Másrészt mert sikerült összehozni a Réka meglepi buliját, és úgy gondolom a könnyeket látva a szemében a meglepettségtől számomra mindent megért! Szóval, pénteken Incognitóztunk majd Kávéztunk majd afteroztunk a benzinkúton. Sikerült elég meggyet meginnom ahhoz, hogy a szombatomat átkómáztam. Fél3kor kénytelen voltam kimászni az ágyból. 4re jött Dávid és Zsófi meccset nézni, majd 6tól beindult a hatalmas káosz a bulit intézve. De szerencsére minden simán ment, Réka mit sem sejtett az egészből Wiki "jönneeek" kiabálásáig, de akkor már csak másodpercek voltak hátra a meglepetésig. Örülök hogy ilyen nagyon sokan eljöttetek, aki meg nem jött el az bánhatja, mert a Szörfös buli ismét nem okozott csalódást szerintem senkinek. Vasárnap hamar fel is ébredtünk Ágival, örültem hogy nem voltam olyan állapotban mint szombat reggel :) Felesleges többet mesélnem a hétvégéről, hisz mind ott voltatok, és készültek is képek bőségesen, szóval szerintem annál több meg nem is kell azok önmagukért beszélnek:) Linket nem adok, szerintem már mind tudjátok a pontos címét. Ezt meg csak azért, hogy zeneileg is átadjak valamit a szombatból:

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr51932984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása