feb
4

szerda

| Szerző: Sziszo | 5:41 pm
Ma nagyon ügyes okos voltam :) Elintéztem a 7végémet úgy, hogy a kecske is jól lakjon, és a káposzta is megmaradjon. Erre azért volt szükség, mert pénteken hosszú idő után végre ismét ellátogat hozzánk Ágika a messzi-messzi Nyíregyházáról. És ha már jön, nem valószínű, hogy pénteken TV-t nézve fogjuk lopni a napot, így kénytelen voltam a szombat reggelemet megoldani úgy, hogy ne kelljen mennem dolgozni, így átkómázhatjuk és átfetrenghetjük a délelőttöt. Mivel szombaton nem megyek, így holnap délelőtt be kell ugranom picit a nagykerbe (pedig amúgy nem kellett volna) délután pedig a bíróságon van jelenésem. Behívtak tanúskodni egy 2évvel ezelőtt történt lopás ügyében melynek szem-fül-szag és mindenféle tanúja voltam. Igen ám, de sokszor arra nem emlékszem mi történt előző nap, nemhogy 2éve. Szóval nagyon kíváncsi leszek mire fognak velem menni... Azért majd igyekszem törni azt a pont agyacskámat. Amúgy meg most elakadtam.., és nem nagyon tudok miről írni. Inkább nem is erőltetem a dolgot.

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr34922747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása