feb
2

Zombigörl

| Szerző: Sziszo | 8:09 pm
Sikerült rendesen meghúznom ezt a hétvégét is! És nem mondhatjátok ezek után hogy a csajtársaim vannak rám "rossz" hatással, ugyanis Tatán négyesfogatunkat eme 7végén egyedül képviseltem, és úgy gondolom álltam rendesen a sarat!:) A pénteket már elmeséltem bővebben(olvasd egy bejegyzéssel lejjebb). Jól éreztem magam nagyon. Szombaton összehívtuk a válságstábot a Szörfben, és megpróbáltuk összetenni az előző napot. Ennek ismét az lett a vége ami szokott. Átdobbantottunk a szakadó hóesésben a kávéházba, ahol lightos beszélgetős iszogatós estet tartottunk többen. Majd elkezdett elszivárogni a nép. Maradtunk hárman: Tomi, Árpi és Én. Mivel Jambo jelezte, hogy az Incognitóba iszogatnak Edittel gondoltuk meglátogatjuk őket, úgyis ritkán látni őket mint a fehér hollót. Kicsit beszélgettünk velük, majd ők távoztak tovább, mi pedig jobbra-balra dőlve fél2ig tartottunk ki Tomival beszélgetve, és Renit vártuk meg az autóját. Nem volt sok minden érdekes szombaton, de elvoltam. Vasárnap 4től pedig Kobehoz voltunk/am hivatalos, mivel Zsófi nem ért le pestről tatára, mert átaludta a napot, Wiki dolgozott és szerintem Réka is a szombati napot pihente ki.. Így ismét én képviseltem magunkat. Igaz a 4órási érkezés nálam is fél6körül sikerült. Addigra rajtam kívül már mindenki ott volt. Péter, Gyurika (akit szerintem már mióta eljöttem a Lejóból nem láttam) Kuti Móni és Vivi, Zoli, Samu Balázs és persze a háziGAZDAG Attila:) Péter megkínált a saját borából, ami szerintem nagyon jóra sikeredett. Jól eldumáltunk, iszogattunk a legénylakásban, ami elég igényes, de látszik rajta hogy nő lakott ott előtte. Szóval elvoltunk. Sztoriztunk mindenféle régi időkről, egyre "okosabb" volt a táraság:), néztünk Faceteam DVD-t meg filmet stb... Fél4körül sikerült is ágyba keverednem, aminek az lett az eredménye, hogy úgy járkáltam ma a munkahelyemen, mint egy kifinomult zombi. Iszonyat álmos vagyok most is, ugyanis a 3órácska alvás és az intenzív hétvége után kicsit felégtek a tartalékaim. Rázott a hideg, de nem azért mert fáztam hanem mikor olyan szinten vagy fáradt hogy már vacogsz. De tartom magam, mert a most hétvége talán még húzósabbnak ígérkezik, és végre velem lesznek hiányolt barátnőim is. Asszem ennyi. Elég lapos kis blog lett, de minél laposabbra sikerült annál jobban éreztem magam az elmúlt három napban. Kobe, neked sok sikert az új lakásban, csak a csillárt cseréld le! :D Pihentető hetet kívánok mindenkinek akivel találkozom majd a következő hétvégén, márpedig elég sok emberről tudok akivel koccintani fogok!:) Pacsi mindenkinek!

(Ja, és tartozom egy helyesbítéssel: a pénteki Eötvös-napról találtok 1-2képet Gina és Mester Zsófi fotóalbumában. )

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr42918852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása