jan
31

Kép nincs, blog van

| Szerző: Sziszo | 1:55 pm
Nos, csak azért, mert páran szeretnék összerakni a péntek estét elmesélem, én hogy láttam: 1órával tovább dolgoztam mint a terv szólt, de Tomi már idejében értesített (pontosabban 4óra után egy picivel) hogy tartózkodási helyük a Kulacs rezervátum, és hogy ottan várnak reám soksok szeretettel. Hát mit volt mit tenni, siettem haza, rendbe tettem nagyjából a fejszerkezetemet, és indulásra készen állva, már jelezték hogy találkozó az Eötvösnél, bemegyünk Tatura. Így is lett, jött a tarsaság Kulacsból induló fele: SzesszagTomi és társa Kuki, illetve operatőrnő munkatársam (akivel tegnap szabin voltunk) Gina, és kedves Szenyora: Kanál. Hát elindultunk be a 'hatalmas' buliba, ahol muzsikus barátaink már zenéltek. Itt csatlakoztak többen a köreinkhez hosszabb rövidebb időre mások is. A koncertből leginkább az maradt meg bennem, hogy Tomi próbálta jókedvre deríteni az amúgy szerintem nem rossz kedvű Karcsit. Mindenféle erotikus lejtéseket, és boxeralsó mutogatásokat eszközölt. Karcsi erősen próbálta magát tartani. Mégis csak épp fellép a híres Eötvösben. De szája széle azért mosolyra állt :) Szóval koncert vége, visszahelyeztük székhelyünket a Kulacsba (ill. én csatlakoztam) Itt sokáig ücsörögtem Tamással és Morrissal nézve ahogy egyre érthetetlenebbül beszélnek. Kuki is ott volt, de Ő úgy valahogy eltűnt.. Majd vissza érkezett Gina és Kanál, akik gyorsan letárgyalták, hogy akkor isznak. Árpi jelzett felénk, hogy találkozó az Incognitónál, és hoz valami finomságot. Így összeszedtük magunkat meg egymás cuccait, és elindultunk. Incohoz megérkezés, ahol (Gyerekek, bement oda egyáltalán valaki???:D) előkerültek Árpi ajándékai, a jóóóféle szörpös üdítő. Jaa.dee, volt aki bement az Incóba. Kanál biztos, mert tőle kaptam egy meggyet (köszönöm itt is) Szóval aztán indulás volt KVház. Az odafele tartó utat elég nehézkesen tettük meg ugyanis jó játékot találtak ki az okos ittasok. A lényege az volt, hogy minden fűszálnál meg kellett állni inni. Na jó annyira nem, de minden 5.ik lépés után. Kamion elejénél és hátuljánál (persze nem a leghosszabb kamion volt, csak 7,5-es, mert ha nagy lett volna akkor a kamion közepénél is ittunk volna), villanyoszlopnál, lépcsőfokon stb... Megérkezés Kófíháuz, ahol sokáig dekkoltunk kint a hidegben (így utólag nem is értem mér...) De egy idő után betértünk a melegbe, ahol már állt a bál. Miután átverekedtem magam az ismerősök tömegén, és kibújtam minden "Hellóóó Sziszóó, igyunk egy meggyet"- ellen (csak a másnapi munkámra való tekintettel persze) végre táncolni is tudtam picit. Találkoztam a két Szandrával akik Martinit nyomkodtak a kezembe, majd megtaláltam az Eötvösnél elhagyott fiúkat is; KaszanovaKarcsit és Mestit, akik már sokkal jobb színben festettek mint mikor utoljára láttam őket, járásuk már nem volt olyan határozott. Tomi próbálkozott ismét a széken táncolás produkcióval, de most nem volt olyan stabil mint legutóbb, így Kanál egy hanyag mozdulattal leszedte Tomit, és sunyi módon vissza csúsztatta a széket a helyére, Tamásunk ebből a folyamatból mit sem észlelve. Végül is neki már mindegy volt hogy min áll, csak álljon. Aztán meg úgy alapjában kb. ugyanaz volt mint mindig. Jó volt:) Főleg reggel felkelni. Imádom:D pf... Na, ennyi. A jövő: vasárnap meg lakásavató ünnepségre megyek. Márhogy most vasárnap. Azaz holnap. Kobe barátunk igaz legénylakásába való beköltözést fogjuk jól megünnepelni. Jaa, és bocsi a hatalmas csalódottságért, hogy nem tudjátok magatokat visszanézni hogy néztetek ki az éjjel, de a fényképezőm eleme lemerült, és a lustaságom határtalan volt, így a tervezett benzinkútra sem mentem át. Gina hasonló problémákkal küzdött. A kellemetlenségekért elnézéseteket kérjük! :) Sebaj, jövőhéten gyerekek! Készüljetek jó!?! Péntek KV, szombat meg...na, akkor szombat lesz ;) PÍSZ!

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr92914217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása