jan
28
Kicsit zizi vagyok egész nap:) Kezdődött úgy, hogy reggel nagy ráérésemben fetrengtem az ágyban és nyomkodtam vissza a szundit, mikor egyszer csak másképp csörrent meg az az átkozott. Hívott a munkatársam, hogy előbb kéne bemennem. Le sem esett, csak sunnyogtam tovább az ágyban, mikor egyszer csak kipattantak a szemeim, hogy: jaa, akkor rohanni kell! Nagy sietségemben lekávéztam magam, gyors átöltözés, majd indulás az irodába, ahol mikor megszabadultam a szarrá ázott kabátomtól közölték velem, hogy kifordítva vettem fel a pulcsim:) Remek, szerencsém lesz! Majd belevetettem magam a napi feladatokba. Konkrétan bele estem egy hatalmas kartonba amibe még Árpi is terpeszkedve kényelmesen beleférne. Itt már kezdett elegem lenni a napból, de ott telt be a pohár, hogy egész nap nem volt net! Az egyetlen pozitívuma a mai napnak a rántott karfiol volt :) Sebaj, munkaidő lejárt, rohanás haza a szakadó esőben, annyira sietve, hogy kifelejtettem a boltot, hogy a macskáknak hozzak kaját, így kénytelen voltam pick párizsivel megetetni őket. Ha már világválság, legalább a macskák ne érezzék, ugyebár... Szóval most még várom mit is tartogat számomra ez a nap, de remélem már lassan vége :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr29908530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása