jan
25
Le kellene írni a 7végét, mert tök jó volt szerintem. De nincs hozzá erőm, csak nagyon röviden. Ahhoz képest hogy a pénteki bulim milyen szarul indult egész jó lett a végére. De este fél8kor még az állatorvosnál csücsültem, ahol ott is hagytam 10kemény ezer forintot. Meg a kedvem sem volt túl jó, mert Chínek elég durva volt a lába. De elmentünk csajegyletemmel -Réka:( a káféháuzba, ahol istentelen jól éreztem magam, de felesleges róla írni, mert végül is kb. ugyan az történik mindig.:) Iszunk, táncolunk, fingot reszelünk, nevetünk; egymáson, majd magunkon ésatöbbi :) Hamar haza is kellett mennem amúgy, mert másnap várt a munka. De jó volt az egész. Igazi KVs buli volt végre. Aztán másnap meg csak be akartunk ülni a Szörfbe egy teára. Amiből lett egy meggy, meg egy portorikói meg 5liter bor, aztán Szörfből KVba, ahol Árpi felrúgott..majd KVból Light Centerbe ahol istentelen szar buli volt...onnan vissza KVba, ahonnan Taxi majd átnyargalás a Pikantóhoz, előtte Szörfnél megpihenés, mert Morrisnál voltak gondok..., majd Pikantó rengeteg emberrel és iszonyat meleggel. Itt voltak sokan-sokan ismerősök. Szóval asszem megfordultunk mindenhol ami csak szóba jöhetett:) Teszem hozzá, borocska kannából Árpitól ami darabosra fagyott a végére :D Hívni ne hívjatok holnapig! Nem.., nem hagytam el.., nem lopták el.., csak van egy kis bibi vele, de holnaptól ismét elérhető leszek! Ígérem! Bocsi, hogy nem lett részletes, de ehhez van erőm. Szerintem a képek önmagukért beszélnek, lehet hogy a picasa lesz az én új képes blogom:) Szép jövőhetet mindenkinek :*

http://picasaweb.google.com/sziszo29

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr82901409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása