jan
7

1hét

| Szerző: Sziszo | 9:34 pm
Na, hát eltelt 2009ből 1teljes hét. Ha ezt a hetemet az elkövetkezendő 1évre kéne rávetíteni, nos hát, mondjuk úgy elég szar lesz. Teszem fel: Az első napot átaludtam teljes mértékben, a másodikon a barátaimmal voltam, ahol jól éreztem magam, kiveséztük a szilveszteri eseményeket, majd éjjel átrobogtunk kajálni a Mekibe, de a hazafele vezető úton megbüntették Árpit a rendőrök. Éjjel fél3kor, mer rossz helyen kanyarodott ki, ezér..pf..Na, szóval a 3.napon koriztunk, ahol sikerült olyan szinten átfagynom és megfagynom, hogy azóta a zsepik tömkelegében ejtőzöm. Tegnap meg letört a fogam. És mééér?? Mer teáztam. Igen ezééér! Na jó, nem csak ezért, mert ahogy kortyoltam volna meleg teácskát Chí cicám felugrott az ölembe, és azzal a lendülettel megfejelte a bögre alját, ami pedig az én fogammal találkozott nem kis erővel.. Nem vészes annyira, nem is látszik, szerintem Chí feje jobban fájt mint az én fogam, de asszem jobb lesz ha hamarosan meglátogatom a fogorvosom. Meg az is szar, hogy mindenki melózik meg sulizik már, én meg itthon tengetem az életem, és bármilyen furcsán is hangzik, már baromi unalmas, hogy ezt teszem lassan 1teljes hónapja. Heti max. 1-2 munkanappal. Ilyen az ha az ember nem év közben veszi ki a szabijait. Idén ilyen nem lesz! Februárban meg is lépek egy hosszú hétvégére:) Velem tartotok?? ;) Jaa...vasárnap gyertek a tóra! Jég-Zene-Jégvirág fesztivál lesz. Ha már így kezdek javulni, hátha megint összefagyok annyira, hogy még egy hétig ne kapjak levegőt az orromon :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr56864366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ShiningG · http://agicalondon.blog.hu/ 2009.01.09. 14:34:39

1. Fogorvos bacsihoz tessek gyorsan elmenni, mert a letorott fog nem mokas par honap mulva.
2. Tessek gyorsan kigyogyulni a nathabol!
3. De igenis jo dolog az ev vegere hagyni az osszes szabit. Igaz, ev kozben megszakad az ember, de igy ev vegen lehet ejtozni. (Meg hazautazniXD)
süti beállítások módosítása