dec
17

Progi

| Szerző: Sziszo | 5:46 pm
Kéne írnom, mert már meg vagyok szidva. Leírom az év hátralevő részének nagy terveit: Szombaton Katinka heppybörzdéjt ünnepelünk. Eddig úgy volt, hogy a Pletyca Pincébe megrendezendő R&B party keretein belül. De ma jött a hír, hogy KV-s buli is lesz. Most még jön a dilemma, hogy hova is menjünk. Móvár partyt lemondtam. Sorry :( Hétfőn (22-e), koncerthad a KVházban. Karácsonyi előzetes :) Aztán karácsony, jipijuppííí. Bár már kicsit sincs karácsonyi hangulatom... (tudtam, hogy ez lesz) aztán 27-e (szombat), ismét Pletyca Pince, Spull barátunk és kedves csapata Minimalsignal szuperbuli. Utána hétfőn (29.-e) előszilveszter KVház (immáron hagyomány). Továbbugorva és ezzel lezárva az évet, 31.-e: szerintem nem kell mondanom akkor mi lesz, mindenki pontosan tudja :) :) :) Így hirtelen ennyi van a fejemben. Holnap meg Pesten tevékenykedek egész nap Zsöfija barátosnémmel. Ennyi. Többre nincs erőm. Nem ígérem meg, hogy minden eseményről percre pontos leírást fogok írni. Sőt :) (Ezt is azért írtam fel ide, hogy én is valahol utána tudjak nézni, mikor hova is megyek, ill. hol is tartok :) ) A bulik valamelyikén biztos találkozunk, ha meg mégsem akkor majd talán jövőre;) Csók!

A bejegyzés trackback címe:

https://sziszo.blog.hu/api/trackback/id/tr61828412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsöfi 2008.12.18. 07:50:51

Majd talán jövőre. Cső.
süti beállítások módosítása